Întrebare cu răspuns(uri)

Cum schimb limba la cartela?

Am o problema cu limba de pe cartela, când dau apelez la 333 îmi vin mesajele in engleza, când sun la 300 robotul îmi vorbește in engleza și nu știu cum pot schimba limba

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Se pare ca singura metoda este cu apel la 300 sau pe chat-ul Djingo. Gasisem undeva ca, mai demult, se putea face si de la *100#. Dar se pare ca optiunea a fost scoasa... De ce, nu stiu. Ca pana la urma, de-asta avem meniul ala de self-service.

Nu se poate adauga la loc...? Sau are cineva idee de ce a fost scoasa optiunea in primul rand?

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Silviu, bun venit in Comunitate!!!
"Daca nu ai setata deja limba preferata, ai posibilitatea de a alege limba de comunicare (romana, engleza sau maghiara) direct prin apel la 300. Ulterior, prin schimbarea limbii, vei primi toate mesajele (Cronos, factura, sesizari etc.) in noua limba definita."
DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2459919-schimb-limba-comunicare-sms-uri-primite-etc-orange-romana-engleza

Alternativ, cred ca poti schimba limba si direct din telefon.

Pe Android, folosind aplicatia SIM Toolkit (ar trebui sa fie preinstalata) > Limba > Romana/Engleza
Pe iOS, din Settings > Cellular > Sim applications > Limba > Romana/Engleza

Ai screenshot-uri mai jos pentru fiecare in parte.

Edit: se pare ca nu merge cu varianta asta.

@SilviuS, ai reușit să modifici limba de comunicare?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Se pare ca singura metoda este cu apel la 300 sau pe chat-ul Djingo. Gasisem undeva ca, mai demult, se putea face si de la *100#. Dar se pare ca optiunea a fost scoasa... De ce, nu stiu. Ca pana la urma, de-asta avem meniul ala de self-service.

Nu se poate adauga la loc...? Sau are cineva idee de ce a fost scoasa optiunea in primul rand?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!