Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Oferta Netflix la prelungirea abonamentului, de ce nu o pot activa?

Tocmai am prelungit abonamentele, voce, TV si internet. Imi apare notificarea sa imi activez oferta cu 12 luni Netflix cadou insa in pasul de selectare al numarului de telefon, n u imi apare nici o optiune. Abonamentul de voce este Smart Plus 20 (compatibil de altfel).
Are cineva idee de ce nu merge sa activez totusi?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Până la urmă, am recitit actul adițional si am găsit o altă variantă de a activa (pe lângă cea din cont) - SMS la 3520 cu textul NETFLIX
In caz ca mai sunt si alții in situația mea, atașez si un screenshot.
Nu specifica nimic despre posibilitatea sau nu de a anula.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (4)

80%

4 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

80% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut!
Ai cumva mai multe numere de telefon înregistrate în aplicație?

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Poate fi vorba despre o eroare. Eu îți sugerez sa iei legătura cu un cineva de la serviciul tehnic, printr-una din modalitățile de contact, și să ai un dispozitiv la îndemână pentru a urma pașii indicați. Apropo, ai incercat și varianta desktop?

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Da, am încercat in ambele variante, si mobil si desktop. Cred ca rămâne varianta de a contacta pe cineva de la tehnic până la urmă dar luni de acum.
Mulțumesc!

apropo daca activezi 12 luni gratis poti renunta dupa 12 luni sau trebuie sa platesti abonament inca 12 luni ?

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Normal ar fi să poți renunța și cred că ai această posibilitate, doar să nu uiți, că atunci ,,te frige".

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Până la urmă, am recitit actul adițional si am găsit o altă variantă de a activa (pe lângă cea din cont) - SMS la 3520 cu textul NETFLIX
In caz ca mai sunt si alții in situația mea, atașez si un screenshot.
Nu specifica nimic despre posibilitatea sau nu de a anula.

Vio sper sa ai dreptate... era bine sa ne prezinte un moderator ce si cum sa facem exact "oficial" - si cum sa renuntam in ultima luna de gratuitate ...

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

multumesc pentru precizari Daniela .

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!