Întrebare fară răspuns

Numar de telefon Yoxo blocat

Mi-am facut un abonament la yoxo, doar ca nu-mi placea asa ca ulterior l-am inchis.
Dupa am sesizat ca nu mai am semnal pe numarul meu de telefon, nu puteam sa fiu sunat, sa primesc mesaje etc etc. Am cautat pe net si am gasit ca daca mi-am inchis abonamentul la yoxo numarul meu de telefon intra in carantina timp de 60 de zile si ca il pot recupera exclusiv la un orange store in perioada mentionata.
Toate bune si frumoase pana ajung la orange unde sunt informat ca numarul este inchis si pentru a-l recupera trebuie sa-mi fac abonament, ok, am zis ca fac si asta pana la urma, doar sa-mi recuperez numarul, doar ca, pentru a-mi face abonamentul, domnul de la magazinul orange a spus ca trebuie ca eu sa deblochez numarul din aplicatia yoxo.
Acum ce ar trebui sa fac daca in aplicatie imi spune sa merg la orange si la orange sa rezolv din aplicatie?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Am pățit ceva similar când am trecut de pe PrePay pe abonament (nu mai aveam semnal, etc).
Dar am rezolvat în aceeași zi la Orange SHOP (nu știu dacă la magazinele Store au acces la fel ca în Shop = magazinele originale Orange).

Și când îți va spune să faci tu din aplicație,
scoți telefonul și rogi frumos să te ajute atunci pe loc...

Apropo, sună dubios că trebuie să faci abonament acum.
Înainte de Yoxo ce aveai? (PrePay presupun)

Salut,
Vorbesc din amintiri si e posibil sa zic prostii... la un moment dat facusem un abonament YOXO pe care l-am inchis, iar jumatate de an mai tarziu am incercat sa imi fac altul de pe acelasi cont si nu am fost lasat, era ceva eroare. Eu mi-am facut un alt cont, ca nu ma interesa numarul.
Incearca sa intri in aplicatia YOXO cu contul sub care ai numarul acela, iar de acolo sa soliciti suport. Cu putin noroc, iti vor putea reactiva numarul tot pe cartela SIM pe care o ai deja.
Subscriu, e dubios sa iti impuna abonament. Ar trebui sa poti activa iar YOXO, apoi sa fie alegerea ta daca vrei sa ramai, sa treci pe PrePay sau sa treci pe abonament clasic.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!