Întrebare fară răspuns

Portare Digi -> Yoxo - actualul operator a refuzat cererea de portare

Buna ziua! Am efectuat o cerere de portare, iar astazi am primit un mail (voi atasa poza) in care mi se spune ca actualul operator a refuzat cererea de portare. Am luat legatura cu actualul operator, de unde mi se spune ca cererea mea a fost acceptata si numarul de telefon va fi portat in data de 22.11.2021. Ce se va intampla totusi cu numarul de telefon pt care s-a facut solicitarea de portare incepand cu data de 22.11.2021?

Cristyana
Cristyana

Cristyana

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Cristyana
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Cristyana, bun venit în Comunitate!
Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail.
Mulțumim.
Edit - tot în mesaj privat ți-am oferit și mai multe informații despre situația ta și ce trebuie să faci mai departe.

Actualul operator nu a refuzat cererea de portare. Poate vreti sa va documentati si sa actualizati titlul.

Cristyana
Cristyana

Cristyana

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Cristyana

@Cristyana: Problema e simplă și clară, tipică operatorului portocaliu. Pentru a avea acces la Yoxo, deși ți se spune că e ”la liber” trebuie mai întâi să plătești o taxă de intrare, sub forma unui cont de prepay (doar 6 euro.... un fleac) și abia apoi te mai mitraliază încă o dată prin procesul de portare / trecere pe yoxo.
Dacă iubești atât de mult acest concept, testează-l înainte. S-ar putea să renunți mai repede decât vrei să-l îmbrățișezi. Și de cele mai multe ori, drumul de întoarcere este mai anevoios decât cel inițial. Pentru că experiența în paradisul portocaliu te învață multe tehnici de supraviețuire.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Am renuntat, din fericire inainte sa ajung la Yoxo. Dupa ce mi s-a recomandat sa iau legatura de fiecare data cu actualul operator. Problema a fost ca numele titularului abonamentului de la "albastru" nu era acelasi cu cel pe care s-ar fi facut portarea pe yoxo. Ar fi putut sa mi se spuna direct asta, in loc sa "mi se recomande sa iau legatura cu actualul operator" (operator in sistemul caruia portarea aparea acceptata). In plus, mesajele din chat-ul yoxo parca ar fi scrise de niste roboti.
Iar legat de titlu, cred ca ar fi mai corect spus "yoxo a refuzat cererea de portare" (din motivele mai sus mentionate), in locul actualului titlu

Cristyana
Cristyana

Cristyana

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Cristyana

@Cristyana: Am înțeles. Din păcate pentru utilizatori, regulile sunt.... reguli. Cel mai bine (pe viitor) titularul abonamentului să schimbe numărul într-un prepay, iar de acolo.... orice portare este la liber și mult mai rapidă, fără astfel de piedici. Aceasta nu înseamnă că puțină empatie și sprijin în consultanță nu ar fi de dorit (nu ar fi necesară). Dar așa consideră unii să digitalizeze până și comportamentul uman.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Iti multumesc pt raspuns. E mult mai util decat sirul de mesaje primite pe chatul yoxo. Probabil asta voi face, voi trece pe pre pay, iar mai departe 'om trai si 'om vedea. Yoxo a iesit clar din schema

Cristyana
Cristyana

Cristyana

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Cristyana

@Cristyana: Nu alege ce-i mai ieftin. Alege ce ți se potrivește pentru ceea ce ai nevoie. Valabil indiferent de costuri, operator, sau resurse oferite. Recomandare: Alege operatorul cu cel mai stabil și ok semnal de la tine din zonă. Altfel problemele se vor ține... scai. Iar un SIM fără semnal este ca un card bancar fără bani pe el. :))))

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!