Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Luna aceasta Warner TV s-a lansat în România și Orange ni l-a propus gratuit în grilă și pentru muritorii de rând... din păcate eu nu reușesc să văd nimic pe acest canal... efectiv nu rulează nimic.
De asemenea canalul DIVA cică e la liber dar eu când vreau să-l vizionez îmi cere să activez nu știu ce ofertă.
Am aplicația Orange TV GO actualizată la zi, așadar ce se întâmplă? Mai are cineva probleme cu cele 2 canale?
Vorbesc strict doar de telefonul mobil... nu de smart tv sau casting pe tv.
Răspunsuri
@alterego, poți atașa, te rog, o captură de ecran cu mesajul în care ți se cere să activezi "nu știu ce ofertă"?
@DanielaH de ce plecați de la premiza că sunt analfabet funcțional?! În aplicația Orange TV Go nu sunt permise capturi... fix ca-n aplicațiile bancare... opțiunea în cauză este dezactivată.
Îmi pare rău că te-am supărat din nou. Nu plecăm de la nicio premiză, tocmai din acest motiv cerem de fiecare dată mai multe detalii, pentru că nu vrem să facem presupuneri din care să tragem niște concluzii eronate. În cazul acesta voiam doar să știu exact care este mesajul afișat, atât.
Mesajul afișat este ACTIVEAZĂ OFERTĂ... pentru canalul DIVA... iar în cazul Warner TV îmi afișează numai imaginea de pre-loading a canalului cu simbolul unui televizor de culoare albă pe fundal negru...
Așadar țineți minte și pentru alte ocazii: nu poți face capturi în aplicația Orange TV GO :)
Mulțumesc pentru detalii.
Canalele Warner TV și Diva sunt incluse în această perioadă în oferta de canale gratuite care pot fi vizionate în TV Go cu autentificare, fără nicio ofertă.
Am trimis sesizarea ta către colegii noștri și revin către tine cu mesaj privat pentru mai multe detalii.
P.S. Ai încercat o delogare/ relogare în aplicație?
M-am delogat, m-am logat din nou... la Warner TV mi-a apărut Smile cu reclama la Kaufland, deci bănuiesc că e de bine... dar la DIVA îmi cere să... ACTIVEAZĂ OFERTĂ...
Poți încerca și o dezinstalare/ reinstalare a aplicației?
Warner TV funcționează acum? Am înțeles bine?
Mie-mi merg ambele canale, dar sistemul telefonului nu mă lasă să fac captura de ecran. La Diva, sub numele filmului, îmi arată chestia cu "Activează oferta", dar nu afectează cu nimic vizionarea filmului. Dacă apăs pe "Activează oferta" nu se întâmplă nimic, nu știu la ce ofertă se referă.
PS Pe varianta desktop nu merge decât Warner, Diva nu se deschide deloc, partea unde ar trebui să apară imaginea, e blank.
@alterego, care mai este situația? Funcționează cele două canale?
DanielaH a răspuns
delfinas a răspuns
DanielaH a răspuns
un anonim a răspuns
DanielaH a răspuns
un anonim a răspuns
DanielaH a răspuns
un anonim a răspuns
DanielaH a răspuns
un anonim a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.