Întrebare fară răspuns

Cât durează rezolvarea unui tichet? De ce nu pot scana CI in yoxo?

Încerc de cel puțin 3 săptămâni sa scanez CI. Mai am doar 2 scanari disponibile. Am un tichet in procesare de aproape 2 săptămâni 161619495. Mi s-a spus ca s-a încercat contactarea telefonică deși nu am primit niciun apel. Cam cât ar trebui sa mai aștept ?

Răspunsuri

@Antonia Rebeca, îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o.
Tichetul este în continuare deschis în atenția colegilor noștri și te rugăm să aștepți să fi contactată.
Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Pot aștepta doar pana pe 30 Noiembrie pentru ca atunci îmi expira abonamentul actual. Chiar mi-a plăcut ideea yoxo, dar sa aștept o luna întreaga pentru un abonament e mai mult decât pot. Dacă se poate pana atunci o rezolvare, dacă nu puteți Închide tichetul pentru ca eu pe 1 sunt nevoită sa caut alta rețea, alta oferta. Mulțumesc pentru răspuns!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!