Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] A disparut cardul de debit din contul Orange Money

Astazi cand am dorit sa fac o plata am constatat ca nu mai am cardul de debit, desi ieri a fost si am si platit online.
A mai patit cineva asta?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut, And04!
Este o situație cunoscută care afectează în acest moment o parte din clienții Orange Money. Colegii noștri o vor remedia cât se poate de repede. Mulțumim pentru înțelegere.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut, And04!
Este o situație cunoscută care afectează în acest moment o parte din clienții Orange Money. Colegii noștri o vor remedia cât se poate de repede. Mulțumim pentru înțelegere.

money, money, money

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
3047 / 5000
puncte
Custom field 2

Toata lumea e afectata de aceasta problema, aplicatia afiseaza informatii ca si cum nu ar exista un card de debit creat.
O rezolvare a fost promisa pentru ora 9:40.
‏‏‎ ‎
Am incercat sa iau legatura cu serviciul clienti Orange Money si se pare ca au doar 2 oameni in call center, 1 - madalina s. (care avea problema de conexiune, nu am putut deloc sa ma inteleg cu ea pentru ca ma auzeam cu ecou, ghinionul meu e ca nu reuseam sa vorbesc cu alt operator, de 7 ori am sunat si tot ea imi era asignata) si a doua persoana care avea problema cu casca si nu ma auzea, nu am inteles numele ei desi l-a repetat de 3 ori.
‏‏‎ ‎
In continuare nu primim notificari(push sau SMS) cand un serviciu nu este activ sau cand se rezolva un serviciu cazut. Multumim @OrangeMoney!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!