anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] A disparut cardul de debit din contul Orange Money

And04
Senior
Astazi cand am dorit sa fac o plata am constatat ca nu mai am cardul de debit, desi ieri a fost si am si platit online.
A mai patit cineva asta?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Salut, And04! Este o situație cunoscută care afectează în acest moment o parte din clienții Orange Money. Colegii noștri o vor remedia cât se poate de repede. Mulțumim pentru înțelegere.

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

DanielaH
Moderator
Salut, And04! Este o situație cunoscută care afectează în acest moment o parte din clienții Orange Money. Colegii noștri o vor remedia cât se poate de repede. Mulțumim pentru înțelegere.

And04
Senior
Multumesc mult pentru raspunsul promt!

Neaplicabil
money, money, money https://www.youtube.com/watch?v=ETxmCCsMoD0

RafaHelper
#StarMember
Toata lumea e afectata de aceasta problema, aplicatia afiseaza informatii ca si cum nu ar exista un card de debit creat. O rezolvare a fost promisa pentru ora 9:40. ‏‏‎ ‎ Am incercat sa iau legatura cu serviciul clienti Orange Money si se pare ca au doar 2 oameni in call center, 1 - madalina s. (care avea problema de conexiune, nu am putut deloc sa ma inteleg cu ea pentru ca ma auzeam cu ecou, ghinionul meu e ca nu reuseam sa vorbesc cu alt operator, de 7 ori am sunat si tot ea imi era asignata) si a doua persoana care avea problema cu casca si nu ma auzea, nu am inteles numele ei desi l-a repetat de 3 ori. ‏‏‎ ‎ In continuare nu primim notificari(push sau SMS) cand un serviciu nu este activ sau cand se rezolva un serviciu cazut. Multumim @OrangeMoney!

DanielaH
Moderator
Situația a fost remediată. Puteți verifica, va rog? Mulțumim.

RafaHelper
#StarMember
Pentru mine funcționează, mulțumesc!

And04
Senior
@DanielaH, acum e ok. 🙂

DanielaH
Moderator
Super! Mulțumim mult pentru confirmare!