Întrebare fară răspuns

De ce când sun la *100# îmi apare ,,Problemă de conexiune sau cod MMl nevalid

De ce când sun la *100# îmi apare ,,Problemă de conexiune sau cod MMl nevalid

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Andrei, bun venit in Comunitate!!!
Poate fi o problema a retelei, a SIM-ului sau a telefonului. Ai incercat sa inchizi si sa repornesti telefonul?
Ai aici mai multe cai de rezolvare a problemei tale: https://ro.mobiletechxpress.com/how-fix-connection-problem

Salutare!
În mod normal, el trece atunci în 3g, dar ai grijă să nu fie setat cumva pe 4g only. Eventual, trece-l in 3g sau pe automat de la setările de conexiune și vezi ce zice. Oricum, cam toate informațiile de acolo, le poți lua și din My Orange.
Baftă!

@Popa Andrei salut și bine ai venit în comunitate!
@Popa Andrei și @arsradu aveți cumva dual-sim?
Ați mai încercat ulterior și a afișat eroarea din nou? Poate fi și de la lipsa semnalului.

@Mihaela, am dual-sim...dar e populat un singur slot (Slot1). Si nu-mi amintesc sa fi avut problema asta pana acum.

De asemenea, dupa parerea mea, nu prea are cum sa fie de la lipsa semnalului, pentru ca in aceeasi zona, cu acelasi semnal, pe celalalt telefon, cu iOS, nu se reproduce problema. :) Si da, am incercat mai devreme si problema inca persista.

Update: problema pare sa fie VoLTE-le.

Solutie temporara (dar nu tocmai ideala): treci telefonul pe 3G si inapoi pe 4G/3G/2G. Problema, dupa cum ziceam mai sus, e ca dupa asta, apelurile nu se mai fac prin VoLTE. Telefonul trece in 3G/2G/G, in functie de ce are disponibil. O sa mearga *100#, dar n-o sa fie prin 4G. Deci...posibil probleme de retea?

By the way, am incercat adineauri si pe iOS, si la fel. Telefonul trece in 3G.

Fara "apel 3G” activ (din lipsă de opțiune prepay activată), dar cu WIFI funcțional, meniul ”*100#” la mine nu are probleme de funcționare. Din păcate nu prea avem ce să ne povestim. :)

Vio, nu prea e normal. :) Pentru asta ai VoLTE (voice over LTE, aka 4G). Pe un telefon fara VoLTE (sau cu VoLTE dezactivat), da, e normal sa treaca in 3G/2G/G in functie de acoperirea din zona respectiva, si presupunand ca telefonul e setat sa faca trecerea asta in mod automat (deci nu setat pe "4G only" de exemplu).

Cu toate astea, pe un telefon cu VoLTE, apelul (orice apel, nu doar la *100#) trebuie sa ramana pe 4G. Daca nu ramane, nu e ok deloc.

Problema de VoLTE in apeluri se pare ca s-a remediat. Iar trecerea din 4G in orice altceva sub 4G pare sa fie normala in cazul *100# (probabil si alte coduri similare).

Cat despre eroarea din subiect, la mine s-a rezolvat cu trecerea telefonului in 3G only, si inapoi in 4G/3G/2G din Settings > Network & Internet > Mobile Network > Preferred network type.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!