Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Am activat opțiunea number share pe un apple watch celular versiunea 7. Când nu sunt langa telefon pot vorbi pe ceas fara probleme, da SMS dar nu pot folosi datele pe ceas. la conexiune arata "no connection". Totul funcționează mai puțin datele mobile. Numărul meu a fost portat de pe Vodafone special pentru ca nu puteam folosi aceasta facilitate dar văd că la Orange întâmpin alta problema.
Am fost la un Orange shop,am resetat ceas și făcut iar fără succes. Aveti cum sa mă ajutați? Ceasul a fost cumpărat din Romania. Esta varianta europeana.
Răspunsuri
Pagina 1 din 2
@Max2021 salut și bine ai venit în comunitate!
Ai ultima variantă de soft atât pe ceas cât și pe telefon?
Aici sunt mai multe informații despre configurarea conexiunii celulare pe ceas: https://support.apple.com/ro-ro/HT207578
Verifică, te rog informația din link-ul de mai sus și revino cu update.
Ambele dispozitive au softul la zi. Ghidul la care faci referire l am citit de 10 ori. Am fost și la Orange Shop , am resetat ceasul, am dat delete la plan , l am pus iar. Nu merge.
Astept de 7 zile pentru o rezolvare. Am doua ceasuri seria 7 pe cont .nu s a rezolvat nimic . Nu trebuia să fac portare de la Vodafone. Am făcut portare special pt number share.
@Max2021 îmi pare rău pentru întârziere. Fiind o situație punctuală care a necesitat și verificarea contului tău, colegii mi-au transmis că te vor contacta pentru mai multe detalii.
Te așteptăm apoi în comunitate să ne spui dacă s-a rezolvat.
salut! am si eu aceeași problema. nimeni nu vrea sa te ajute pentru ca nu știu. mă tot pasează de la unii la alții. dacă totuși ai rezolvat, ajuta ne și pe noi. mulțumim.
Salut, aceeași problema o am și eu, Am activat number share pe Apple watch se (updatat la ultima versiune) totul funcționează mai puțin datele mobile. Am resetat ceas și telefon, șters planul tarifar de pe ceas și adaugat Iar, sunat la serviciu clienți și am fost la orange shop de 2 ori, nu m-a putut ajuta nimeni.
Nici o rezolvare pana acum la mine. Am vorbit de n ori cu cei de la tehnic. Contul de apple il ai pe Romania? Am fost in Shop de 2 ori. Ceasul l ai luat de la orange ? Ce model este? Este modelul european? A2478 am eu. Nu merge la Orange
Ceasul e modelul A2355, contul Apple e făcut pe România, ceasul nu e luat de la Orange dar e modelul european nu ar trebui sa fie probleme.
Acesta este mesajul primit ca urmare a investigatiei Apple pe contul meu:
Hello John After troubleshooting the cellular data on the watch, with us and also by your own, we were not able to get the cellular working. The same issue is there with other Apple Watch 7 that you own. In terms of functionality of the watch when mirroring the iPhone it is all good and all other aspects of the watch are fine, Since there is no network shown in the watch(both of them) I would recommend you to work with the carrier to troubleshoot further. Regards Ujjwal
Deci clar e problema de la Orange cu toate ce "specialistii" de la tehnic au zis ca nu este nici o o problema din partea Orange Romania.
Astazi la shop , dupa tot timpul si nervii din ultimele 7 zile, un client Orange a incercat sa activeze un alt ceas cumparat din magazin chiar in acel moment .Acelasi model ca al meu. NU A MERS . NO CONNECTION. CE INTELEGETI DIN ASTA?
Sincer cred ca nu merge la nimeni… Doar ca restul se multumesc cu faptul ca poți suna doar…
Merge sigur la altii
Am văzut si eu ca la alți merge dar nu de la orange
Sper sa se rezolve totuși … dacă se rezolva la mine o sa scriu aici
Problema a fost de la Orange. Mi au trebuit 7 zile sa i conving că au o problema. Acum totul este ok. Number share merge
Salut! Cum s-a rezolvat? Asa vom sti si noi cand vom apela la ajutorul Orange.
sery74 a răspuns
MihaelaC a răspuns
valy.myre a răspuns
sery74 a răspuns
Max2021 a răspuns
valy.myre a răspuns
RaduCos a răspuns
valy.myre a răspuns
Max2021 a răspuns
RaduCos a răspuns
RaduCos a răspuns
Max2021 a răspuns
RaduCos a răspuns
Max2021 a răspuns
RaduCos a răspuns
Max2021 a răspuns
RaduCos a răspuns
valy.myre a răspuns
MihaelaC a răspuns
Max2021 a răspuns
Max2021 a răspuns
MihaelaC a răspuns
Max2021 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.