Întrebare fară răspuns

Apple watch 7 fara conexiune date

Am activat opțiunea number share pe un apple watch celular versiunea 7. Când nu sunt langa telefon pot vorbi pe ceas fara probleme, da SMS dar nu pot folosi datele pe ceas. la conexiune arata "no connection". Totul funcționează mai puțin datele mobile. Numărul meu a fost portat de pe Vodafone special pentru ca nu puteam folosi aceasta facilitate dar văd că la Orange întâmpin alta problema.
Am fost la un Orange shop,am resetat ceas și făcut iar fără succes. Aveti cum sa mă ajutați? Ceasul a fost cumpărat din Romania. Esta varianta europeana.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

@Max2021 salut și bine ai venit în comunitate!
Ai ultima variantă de soft atât pe ceas cât și pe telefon?
Aici sunt mai multe informații despre configurarea conexiunii celulare pe ceas: https://support.apple.com/ro-ro/HT207578
Verifică, te rog informația din link-ul de mai sus și revino cu update.

Ambele dispozitive au softul la zi. Ghidul la care faci referire l am citit de 10 ori. Am fost și la Orange Shop , am resetat ceasul, am dat delete la plan , l am pus iar. Nu merge.

Astept de 7 zile pentru o rezolvare. Am doua ceasuri seria 7 pe cont .nu s a rezolvat nimic . Nu trebuia să fac portare de la Vodafone. Am făcut portare special pt number share.

@Max2021 îmi pare rău pentru întârziere. Fiind o situație punctuală care a necesitat și verificarea contului tău, colegii mi-au transmis că te vor contacta pentru mai multe detalii.
Te așteptăm apoi în comunitate să ne spui dacă s-a rezolvat.

salut! am si eu aceeași problema. nimeni nu vrea sa te ajute pentru ca nu știu. mă tot pasează de la unii la alții. dacă totuși ai rezolvat, ajuta ne și pe noi. mulțumim.

Salut, aceeași problema o am și eu, Am activat number share pe Apple watch se (updatat la ultima versiune) totul funcționează mai puțin datele mobile. Am resetat ceas și telefon, șters planul tarifar de pe ceas și adaugat Iar, sunat la serviciu clienți și am fost la orange shop de 2 ori, nu m-a putut ajuta nimeni.

RaduCos
RaduCos

RaduCos

User level
Nivel
0
62 / 100
puncte
Custom field 2
RaduCos

Nici o rezolvare pana acum la mine. Am vorbit de n ori cu cei de la tehnic. Contul de apple il ai pe Romania? Am fost in Shop de 2 ori. Ceasul l ai luat de la orange ? Ce model este? Este modelul european? A2478 am eu. Nu merge la Orange

Ceasul e modelul A2355, contul Apple e făcut pe România, ceasul nu e luat de la Orange dar e modelul european nu ar trebui sa fie probleme.

RaduCos
RaduCos

RaduCos

User level
Nivel
0
62 / 100
puncte
Custom field 2
RaduCos

Acesta este mesajul primit ca urmare a investigatiei Apple pe contul meu:

Hello John After troubleshooting the cellular data on the watch, with us and also by your own, we were not able to get the cellular working. The same issue is there with other Apple Watch 7 that you own. In terms of functionality of the watch when mirroring the iPhone it is all good and all other aspects of the watch are fine, Since there is no network shown in the watch(both of them) I would recommend you to work with the carrier to troubleshoot further. Regards Ujjwal

Deci clar e problema de la Orange cu toate ce "specialistii" de la tehnic au zis ca nu este nici o o problema din partea Orange Romania.
Astazi la shop , dupa tot timpul si nervii din ultimele 7 zile, un client Orange a incercat sa activeze un alt ceas cumparat din magazin chiar in acel moment .Acelasi model ca al meu. NU A MERS . NO CONNECTION. CE INTELEGETI DIN ASTA?

Sincer cred ca nu merge la nimeni… Doar ca restul se multumesc cu faptul ca poți suna doar…

RaduCos
RaduCos

RaduCos

User level
Nivel
0
62 / 100
puncte
Custom field 2
RaduCos

Am văzut si eu ca la alți merge dar nu de la orange
Sper sa se rezolve totuși … dacă se rezolva la mine o sa scriu aici

RaduCos
RaduCos

RaduCos

User level
Nivel
0
62 / 100
puncte
Custom field 2
RaduCos

Și la mine s-a rezolvat fără sa mai sun la tehnic.

RaduCos
RaduCos

RaduCos

User level
Nivel
0
62 / 100
puncte
Custom field 2
RaduCos

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!