Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Bună.
Pot renunța la abonament dacă nu a expirat perioada contractuală?
Mihaela, poti renunta la contract si inainte de termen si abonamentul tau se va inchide dupa expirarea celor 30 de zile de la depunerea cererii de rezilere, la prima dată de facturare. Daca tu ai data de facturare pe 23 ale lunii, trebuie sa depui pana pe 22 cererea, ca luna viitoare. pe 23, sa se rezilieze contractul.
Daca ai cumparat recent un telefon pe abonament sau ai avut o reducere la pretul actualului abonament, te poti astepta sa ti se ceara contravaloarea ratelor ramase si/sau diferenta de pret al telefonului/abonamentului.
Alte răspunsuri
Salutare!
Sigur că da, doar că trebuie sa depui o cerere in acest sens la serviciul.clienti@orange.ro, secțiunea Contact din My Orange sau la un Orange Shop, la care trebuie să primești un număr de înregistrare, iar ulterior aceasta va fi procesată și abonamentul va fi închis începând cu următoarea lună de facturare.
Ai detalii și mai jos:
https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-oran...
Succes!
Mulțumesc mult, mult!
Cu mare plăcere!
Mihaela, poti renunta la contract si inainte de termen si abonamentul tau se va inchide dupa expirarea celor 30 de zile de la depunerea cererii de rezilere, la prima dată de facturare. Daca tu ai data de facturare pe 23 ale lunii, trebuie sa depui pana pe 22 cererea, ca luna viitoare. pe 23, sa se rezilieze contractul.
Daca ai cumparat recent un telefon pe abonament sau ai avut o reducere la pretul actualului abonament, te poti astepta sa ti se ceara contravaloarea ratelor ramase si/sau diferenta de pret al telefonului/abonamentului.
Mulțumesc mult!
Cu drag!!!
Sa va asteptati sa platiti taxe de reziliere. Mie mi-au cerut peste 1800 de lei,practic contravaloarea abonamentului pe inca 17 luni cat mai am contractul..
Cum adica!?!
Din moment ce reziliezi un contract nu au voie sa-ti ceara asa ceva!
Salutare,
Există legislație in România care nu permite cererea unei despăgubiri in caz că ai abonament fără telefon, dar din nefericire, este destul de interpretabilă. Un simplu mail la ANPC dacă Orange refuză rezilierea rezolvă problema. Dar dacă ai luat telefonul in rate va trebui plătită diferența de rate odată pe următoarea factură. Ideea e că legea consumatorilor este să negocieze fiecare contract altfel este un contract de adeziune. Acest lucru fiind imposibil cu milioane de clienți ANPC obligă operatorul să rezilieze contractul fără despăgubiri. Orange vine foarte amabil cu ideea că este o bunăvoință dar nu contează atât timp cât te înțelegi cu ei. Facem totodată diferența între un produs (telefon) care, clar spune și ANPC, și sunt total de acord, trebuie platit6 și un serviciu (abonament) care nu poți fi obligat să plătești ceea ce nu ai folosit. Dar dacă ai avut așa -zisa reducere, care e Marketing absolut de fapt, atunci e interpretabilă. Orange ar avea obligația să emită proforma, altfel pe ce bază plătești dar u o va face pt că este "ilegal" Ar fi multe detalii
VasT a răspuns
Dan Bur a răspuns
Cristina_48 a răspuns
delfinas a răspuns
delfinas a fost desemnat cel mai bun respondent
Mihaela Covrig a răspuns
delfinas a răspuns
Vio73 a răspuns
Mihaela Covrig a răspuns
Vio73 a fost desemnat cel mai bun respondent
Vio73 a răspuns
Mihaela Covrig a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.