Întrebare fară răspuns

Problemă Netflix pe factura Orange

Salut
Am o problemă cu plata netflix pe factura orange
Contul meu Netflix a fost închis pentru ca orange nu o putut face factura pentru contul meu .(așa scrie in mailul primit de la netflix)
Si cand intru in secțiunea Netflix din contul orange apare ca ar fi activ contul netflix si nici nu pot sa il reactivez

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Ok...si daca intri pe contul tau Netflix, de pe site-ul oficial? Iti merge sau nu?

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Si acel status de Plata Dezactivata e de pe partea ta, de pe partea Orange sau de pe partea Netflix? Ca mie imi suna ca si cand ar fi dat cineva Cancel Subscription. Plata nu s-a mai facut catre Netflix, motiv pentru care ei ti-au inchis contul.

De cat timp ai Netflix? Nu a fost cumva la o oferta cateva luni, dupa care se dezactiveaza singur? Intreb doar. Nu am Netflix de la Orange asa ca nu stiu ce sa zic... Doar incerc sa analizez ce informatii ne-ai dat aici. :)

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Am avut un cont vechi in mai si am anulat contul ăla (unde apare plată dezactivată )
Si am avut alt cont din mai până ieri cand imi da Netflix un email ca orange nu o facut factura pentru netflix

Salut. Eu am activat recent plata prin abonamentul orange pentru netflix. La inceputul saptamanii acestea a aparut aceasta problema . Am luat legatura cu cei de la orange si au spus ca este cel mai probabil o problema tehnica care va fi rezolvata dumnezeu stie cand .
Momentan singurile variante sunt sa asteptam remedierea sau sa activam abonamentul netflix cu plata prin card .

Salut! S-au rezolvat problemele cu Netflix?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

"Da" , am activat metoda de plata cu cardul . Cei de la orange au spus ca nu e nici o problema de la ei , asta dupa ce am vorbit si cu cei de la netflix.
Sincer nu mai are rost sa ma complic deoarece e o pierdere de vreme. Metoda cu cardul merge fara probleme asa ca ma bazez pe asta .

@Juster22, mulțumim pentru feedback!
@ionut_44, ai reușit și tu?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!