Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Am fost sa schimb un sim Prepay uzat și mi s-a solicitat CI ...de ce trebuiesc colectate date personale la cartela prepay Orange.?
pe site-ul Orange nu este prevăzut nimic legat de solicitarea cărții de identitate la înlocuirea unui SIM PrePay defect
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-schimb-cartela-sim-p...
Dacă ți-a fost solicitată cartea de identitate și dorești un răspuns oficial, poți cere clarificări prin email la adresa dpo@orange.ro - https://www.orange.ro/gdpr/
Alte răspunsuri
Buna, aceasta este procedura pentru inlocuirea cartelei defecte, e nevoie de act de identitate https://www.orange.ro/help/arhiva/abonamente/cum-imi-pot-...
Salutare!
În mod normal, da, se cere, dar ai grijă să nu te ,,îmbie" cu ceva oferte de abonamente. Nu cred însă să fie legal, atâta timp cât nu există o lege în acest sens!
Ai detalii aici, pe un topic asemănător:
https://comunitate.orange.ro/questions/1973702-inlocuire-cartela-sim-deteriorata-pierduta
sau aici:
https://comunitate.orange.ro/questions/2495089-inlocuire-cartela-prepay-deteriorata-pastrarea-numarului
Baftă!
În cazul abonamentelor, DA, se cere CI, dar la prepay nu este cazul. Doar dacă "specialistul" nu are "directive" și dorințe de a te încălța cu ceva .... post-paid. :))
CI-ul este necesar pentru a face dovada că solicitantul este clientul în cauză, nu un străin sau utilizator. La prepay, posesorul SIM-ului este și proprietarul acestuia.
pe site-ul Orange nu este prevăzut nimic legat de solicitarea cărții de identitate la înlocuirea unui SIM PrePay defect
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-schimb-cartela-sim-p...
Dacă ți-a fost solicitată cartea de identitate și dorești un răspuns oficial, poți cere clarificări prin email la adresa dpo@orange.ro - https://www.orange.ro/gdpr/
svetalex a fost desemnat cel mai bun respondent
svetalex a răspuns
FLo1 a răspuns
Vio73 a răspuns
Vrajitoarea a răspuns
un anonim a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.