Întrebare fară răspuns

Ce fac daca mi-am uitat adresa de mail asociata contului Yoxo?

Am patit-o si pe asta, am prea multe abonamente Yoxo si am pierdut sirul adreselor de e-mail folosite. Nu-mi mai stiu adresa la unul din numere, deci nu mai am acces. Ce fac in cazul asta?
Foarta proasta implementarea asta cu conturi separate pe fiecare numar, dupa ce reusesc sa aflu treaba asta probabil ca o sa le inchid pe rand, nu mai suport sa am 170000 conturi si parole.
Multumesc.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@simple_dreams: Nu este o experiență plăcută, dar pentru astfel de probleme de categoria ”hard reset” doar cu ”bunăvoința” tehnicului de la Yoxo se va putea modifica ceva. De ce spun aceasta? Pentru că, inclusiv la alte conturi, se presupune că ”adresa” (o caracteristică fixă) nu se modifică, prin urmare nu se uită (asemeni cu adresa de domiciliu - nu se uită). Doar parola (cheia de la ușă).... se consideră variabilă și uneori ”volatilă”.
Sper să reușești să te faci auzit astfel încât, cu o nouă adresă de email să poți accesa contul. Dar pentru aceasta e nevoie de Yoxo's Suport Team.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Hmm....presupun ca intr-un Orange Shop ai avea o sansa mai mare sa rezolvi problema asta. Sau...pe chat-ul celor de la Yoxo... Dar dupa cum probabil ai vazut si tu in comunitate, lumea se plange ca raspund foarte, foarte greu.

Acuma, eu nu am Yoxo, deci incerc doar sa gandesc problema din afara, in caz ca te ajuta vreo idee. :)

Nu poti sa intri in cont de pe numarul respectiv, nu? Daca nu...atunci, poti incerca eventual de pe un alt numar Yoxo. Intri pe chat, le spui care e problema, si vezi daca te pot ajuta. Saau...dintr-un Orange Shop. Presupun ca va trebui sa aduci ceva dovezi ca nr e al tau, astfel incat sa dovedesti ca tot tu esti si titularul de drept al acelei adrese de email...dar asta n-ar trebui sa fie o problema.

Ideea e ca undeva ar trebui sa existe o asociere intre nr de telefon (pe care banuiesc ca il stii) si adresa de mail. Daca da, nu-ti trebuie decat cineva cu acces de "overview" astfel incat sa le poata vedea pe amandoua si sa-ti spuna ce adresa de mail corespunde acelui nr de telefon. Acuma, nu stiu ce fel de acces au cei de pe chat, dar, cum ziceam, s-ar putea sa fie mai rapid cu un drum intr-un Shop Orange.

Da, e mega nasol ca am ajuns sa-mi uit si conturile la cate am... Sper ca nu o sa fie nevoie de shop, ca altfel pot sa ma astepte linistiti, eu nu merg 120 km pentru atata lucru.
O sa incep sa scot din Yoxo-urile astea pentru ca deja e un chin sa imi tot amintesc zecile de adrese. Sa-l faca altfel.

@Simple_dreams, iti spun doar atat: si pe mine ma batea gandul la un moment dat sa incerc Yoxo. Si...uitandu-ma mai atent la ce ofera (mai ales la ce NU ofera...inclus in abonament), si la faptul ca suportul e asa cum e...mi-a cam trecut orice chef de Yoxo. Si uitandu-ma in Comunitate, la cate probleme sunt in momentul asta, cu siguranta nu mi-as face Yoxo. Mi se pare muuuult mai ok prepaid-ul decat Yoxo. Evident, sunt subiectiv, pentru ca sunt pe prepaid. :)) Dar zic asa...si daca n-as fi fost, nu mi-as fi facut Yoxo, pentru motivele de mai sus.

Acuma, revenind la problema ta, sa stii ca nu ma mira. Se poate intampla destul de des cu chestiile carora nu le dai foarte mare importanta, sau pe care nu le folosesti des. Creierul le percepe ca neimportante, si le sterge in favoarea altor informatii mai importante. E absolut normal. :) Nu retinem chestii de care nu consideram ca vom avea nevoie mai tarziu. Si asa ca, se sterg. :)

Oricum, daca imi mai vine vreo idee care ar putea sa te ajute, pun aici. :)

@Radule, în condițiile în care ți-ai uitat datele contului, nici chat-ul și nici numărul nu te mai ajută pentru că nu ai acces la ele. Despre ”specialiștii” din Shop care îți dau cu flit când le pomenești de Yoxo.... nu are rost să mai vorbim: ”Ne pare rău, e un abonament digital, nu putem face nimic de aici din Shop”.
@simple_dreams: Doar o corelalre telefonică între datele de CI declarate la deschiderea contului și numărul de telefon.... aș vedea să facă posibilă o resetare (schimbare) a adresei de email asociată contului Yoxo.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Flo, asa e... Din pacate, am vazut mult prea multi clienti Yoxo redirectionati pe chat dupa ce au fost intr-un Orange Shop.. Problema, dupa cum ziceam si mai sus, e ca pe chat raspund extreeem de greu. Si, cum ai zis si tu, daca n-au acces...nu te pot ajuta nici macar asa.

Ideal ar fi intr-adevar sa poti sa faci ceva tu, ca si titular, direct din aplicatie. Dar presupun ca nu ai niciun fel de astfel de optiune.

Da, in aplicatie n-am cum sa rezolv situatia asta... Am tot incercat sa bag diverse conturi, dar e evident ca fix pe ala de care am nevoie nu-l gasesc. :)

Am reusit sa gasesc contul, of... noroc ca mi-am pus in documente copii dupa contractele Yoxo si mi-a venit ideea sa caut acolo.
Bine ca am reusit sa aflu adresa de mail! De acum incolo o sa imi notez tot.

Există speranță totuși.... și e bine când rezolvarea vine chiar de la cel în cauză.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Da, deja ma durea capul de la situatia asta. Totusi, cred ca ar fi bine sa ne informeze cineva ce facem intr-o situatie de asta...

Salut. E greu, intr-adevar, sa retii atatea credentiale. Eu am mai multe conturi YOXO pe care le administrez si, avand in vedere ca intru pe ele o data pe luna (maxim), probabil ar trebui sa fac resetare de parola de fiecare data. De ce nu folosesti o aplicatie care retine user/pass pentru conturile pe care le ai? Exista, de exemplu, Samsung Pass. Eu ma impac bine cu ea. Presupun ca exista si altele.

Da, as putea sa folosesc si Samsung Pass, dar am mers pe ideea ca vreau sa introduc manual conturile si parolele sa nu uit din ele. :))
Am folosit mai demult o metoda de asta convenabila si am uitat la un moment dat parola, norocul meu a fost ca am avut o metoda de back-up...

@simple_dreams i-am întrebat pe colegii care se ocupă de Yoxo și mi-au spus că au pe lista de priorități opțiunea de a gestiona toate numerele Yoxo în același loc. Venim cât de curând cu vești :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!