Întrebare fară răspuns

Yoxo - nu ma pot loga in contul existent [Rezolvat]

Vad ca nu sunt singurul cu problema aceasta dar nu am gasit nici un raspuns. Doresc sa cumpar o optiune pentru minute internationale dar nu am acces la aplicatie. Adresa de mail e ok, parola e ok dar ma baga pe o pagina de client nou. Nu am gasit nici un "destept "de la service care sa ma ajute pentru ca nu ai unde sa suni. Super tare !!
Daca are cineva vreo idee...

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Viodob, nu te poți loga în aplicație? Sau eroarea apare când vrei să activezi opțiunea?
Poți atașa, te rog, o captură de ecran, ca să vedem exact ce se întâmplă? Mulțumim.

E mai bine sa dai cat mai multe detalii cand expui problema, ca sa poti primi un raspuns mai bun si mai repede.
Din pacate, Yoxo are niste probleme, Teoretic, s-au rezolvat recent, dar vad ca au mai ramas pb nerezolvate.

Aceasta problema se poate rezolva doar cu ajutorul celor de la Orange. Probabil ca vei primi un mesaj pe mailul cu care esti inscris in Comunitate, pt a ti se cere mai multe detalii legate de cont, pe care nu le poti face publice aici.

Problema este urmatoarea:
Incerc sa ma loghez pe contul Yoxo din aplicatia pentru mobil. Introduc mail-ul, introduc parola si in loc sa ma loghez la contul existent,in care sa regasesc ,facturi, optiuni, tarife, etc ma aflu pe o pagina care imi propune un nou "abonament".Am incercat sa fac unul nou dar numarul este deja inrolat in YOXO si am primit un mare flit cu recomandarea sa ma loghez la contul meu existent. Asta asa...ca sa mai facem ceva misto si glume de cartier. Nu e o problema. Tin la glume. Dar nu e subiectul potrivit avand in vedere ca eu chiar am nevoie de optiunea minute internationale si asta nu moca ci pe bani. In speranta ca am descris problema mai clar ...multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri care sa ma ajute sa ies din impas.

@Viodob colegii au verificat situația ta și au observat că ai două conturi și erai direcționat către o pagina de client nou pentru că te logai cu contul incorect. Revin și în privat cu mai multe detalii.
Să ne spui dacă acum este în regulă.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!