anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Yoxo - nu ma pot loga in contul existent [Rezolvat]

Viodob
Junior
Vad ca nu sunt singurul cu problema aceasta dar nu am gasit nici un raspuns. Doresc sa cumpar o optiune pentru minute internationale dar nu am acces la aplicatie. Adresa de mail e ok, parola e ok dar ma baga pe o pagina de client nou. Nu am gasit nici un "destept "de la service care sa ma ajute pentru ca nu ai unde sa suni. Super tare !!
Daca are cineva vreo idee...
8 Răspunsuri 8

delfinas
#StarMember
Bun venit in Comunitate, Viodob!!! Despre ce aplicatie e vorba, despre Yoxo cumva?

Viodob
Junior
Da. E vorba despre yoxo. Am omis sa specific crezand ca se subintelege.

DanielaH
Moderator
@Viodob, nu te poți loga în aplicație? Sau eroarea apare când vrei să activezi opțiunea? Poți atașa, te rog, o captură de ecran, ca să vedem exact ce se întâmplă? Mulțumim.

delfinas
#StarMember
E mai bine sa dai cat mai multe detalii cand expui problema, ca sa poti primi un raspuns mai bun si mai repede. Din pacate, Yoxo are niste probleme, Teoretic, s-au rezolvat recent, dar vad ca au mai ramas pb nerezolvate. Aceasta problema se poate rezolva doar cu ajutorul celor de la Orange. Probabil ca vei primi un mesaj pe mailul cu care esti inscris in Comunitate, pt a ti se cere mai multe detalii legate de cont, pe care nu le poti face publice aici.

Viodob
Junior
Problema este urmatoarea: Incerc sa ma loghez pe contul Yoxo din aplicatia pentru mobil. Introduc mail-ul, introduc parola si in loc sa ma loghez la contul existent,in care sa regasesc ,facturi, optiuni, tarife, etc ma aflu pe o pagina care imi propune un nou "abonament".Am incercat sa fac unul nou dar numarul este deja inrolat in YOXO si am primit un mare flit cu recomandarea sa ma loghez la contul meu existent. Asta asa...ca sa mai facem ceva misto si glume de cartier. Nu e o problema. Tin la glume. Dar nu e subiectul potrivit avand in vedere ca eu chiar am nevoie de optiunea minute internationale si asta nu moca ci pe bani. In speranta ca am descris problema mai clar ...multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri care sa ma ajute sa ies din impas.

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@Viodob colegii au verificat situația ta și au observat că ai două conturi și erai direcționat către o pagina de client nou pentru că te logai cu contul incorect. Revin și în privat cu mai multe detalii. Să ne spui dacă acum este în regulă.

Aceeasi problema o am si eu, ma puteti ajuta va rog?

DanielaH
Moderator

@stefandfc, te rugăm să ne dai mai multe detalii despre situația ta. Poți atașa și o captură de ecran din aplicație.