Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Deja jocul acesta devine o bătaie de joc imensă! Nu este posibil să schimbați regulamentul cu fix o zi înainte de următoarele premii. Acum vă spun și cu ce rămân eu, după ce săptămâna trecută am pățit ce vedeți în înregistrarea de mai jos, m-am resemnat și am zis că mai încerc săptămâna aceasta. Surpriză mare, sunt necesare mult mai multe puncte pentru a câștiga iar cei care au un singur număr pe abonament câștigă puncte greu. Așa ca iată-mă pe mine, clientul fraier care stă să adune puncte și nu poate face nimic cu ele. Motiv de frustrare? Eu zic ca da. Aștept și o explicație pentru erorile de săptămâna trecută când am pierdut timpul de la fără un sfert în aplicație să primesc, de fapt, erori peste erori, în condițiile în care premiile apăreau pe stoc.
Răspunsuri
Pagina 1 din 6
Salutare!
Ai dreptate, dar eu unul nu mă mai agit demult pentru așa ceva. Mi-am folosit punctele pentru a oferit net nelimitat pe mai multe numere pe care le am pe cont și mi-am văzut de treabă cu premiile alea fantomă!
Succes tuturor!
Da, și eu am așteptat apar erori și după ce își revine nu sunt premii …o minciuna făcută pentru ai lor
Sunt și acum în aplicație. Ce este și mai aiurea de data asta este că au zis că schimbă punctele dar premiile de astăzi sunt stoc epuizat cu valoarea de până acum, semn că ori nu le-au încărcat, ori nu au schimbat punctele. A apărut o eroare?
Scrie de la ora 10-18 actualizare .. ar fi bine daca ar zice si ce ora ... eu am 2 saptamani de cand astept si nimic e a doua oar cand pierd o gramada de pucte
Macar dac ar zice o ora cand sunt premile cum a fost pana acum ora 14 dar asa de la 10-18 nu mai stii daca sau actualizat sau nu
Cristina, poti sa-ti dai seama daca s-au actualizat sau nu (cel putin saptamana asta, de saptamana viitoare probabil ca n-o sa mai poti), dupa numarul de puncte necesar la fiecare produs. Au crescut "preturile" (punctele) de pana la 30 de ori la unele produse.
Ai mai multe detalii in noul regulament: https://www.orange.ro/aplicatii/regulament-campanie-pinat...
In plus, alimentarea stocurilor intre 10 si 18... E clar ca nu mai vezi nimic. Nici nu apuci sa observi vreun premiu. Azi oa 10 m-au blicat, a dat eroare, mi-au disparut punctele. Si nici nu au actualizat "preturile".
Și dacă făceau acordarea premiilor prin tragere la sorti, si atunci ar fi fost poate comentarii, dar nu asa de multe.
Nu te-au blocat. Dar a fost intr-adevar o problema la ora 10, care se pare ca s-a remediat intre timp.
S-a discutat despre asta si aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2712123-pinata-party-castigat
Am stat de la ora 10 si pana acum nu am vazut nici un premiu tot stoc epuizat
Sunt premiile vechi cu preturile vechi.
Sa actualizat cateva premii cu puctele noi
Acuma, da, si la mine. Si sunt deja stoc epuizat. :)))
Cum ma asteptam. Daca vrei ceva, trebuie sa stai cu ochii lipiti de aplicatie si sa dai refresh, timp de 8 ore, la fiecare secunda. Si chiar si asa, s-ar putea sa nu prinzi nimic. Deci...da, bunvenit la petrecerea Pinatei. I'm out.
Am reușit sa revendic un difuzor încărcător wireless. La 12:30 am întrat din greșeală și erau în stoc premii. Din păcate doar pt acest premiu am avut puncte. Am primit în maxim 5 min codul pe e-mail și l-am introdus. În maxim 5 zile lucrătoare scrie ca voi întra în posesia premiului. Revin cu poza când primesc premiul.
Celelate premi nu erau ? Numai asta ? Inseamna ca sa actualizat premile daca ai prins
Culmea e ca am reușit și eu să revendic cantarul smart. Să vedem acum dacă îl primesc. Săptămâna trecută nu ar fi putut merge totul atât de ok când îmi doream căștile alea...acum când mai strânsesem puncte pentru PS am reușit sa îmi iau un premiu pe care nu pot să zic neapărat că mi-l doream cu ardoare. Mai bine păstram punctele și mai așteptam pana Săptămâna viitoare
DanielaH a răspuns
SimionS a răspuns
FLo1 a răspuns
arsradu a răspuns
Csongor a răspuns
arsradu a răspuns
Cristina20 a răspuns
un anonim a răspuns
Cristina20 a răspuns
arsradu a răspuns
Cristina20 a răspuns
arsradu a răspuns
un anonim a răspuns
arsradu a răspuns
Cristina20 a răspuns
Cristina20 a răspuns
arsradu a răspuns
Cristina20 a răspuns
arsradu a răspuns
Cristina_48 a răspuns
Matei t a răspuns
Iulia. a răspuns
Zop a răspuns
Adelq a răspuns
Stefan133 a răspuns
un anonim a răspuns
grizzly_1 a răspuns
Zako a răspuns
bogapostu a răspuns
Tot_Eu a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.