Întrebare fară răspuns

Sugestii implementari functii web My Orange

De exemplu nu mai am net deloc pe cartela. De ce nu pot accesa in continuare gratuit site-ul orange sau aplicatia de mobil ca sa activez sau dezactivez o optiune? Sa pot vizualiza niste lucruri, sa pot face niste modificari... Sa ni se ofere trafic nelimitat si acces gratuit la aceste 2 variante, indiferent de situatie... In loc sa fiu umilit si sa trebuiasca sa ies in oras sa caut o retea wireless publica gratuita sa pot accesa site-ul sau aplicatia. Cei de la concurenta au asa ceva... Iar in varianta desktop Orange Contul Meu nu pot vedea perioada de valabilitate a unei resurse din optiunea mea... Trebuie sa instalez neaparat aplicatia pe mobil! De ce?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@marianmadalin32, bine ai revenit în Comunitate!
Mulțumim pentru sugestii! Le vom redirecționa către colegii noștri care se ocupă de My Orange.
Am editat și titlul topicului pentru a fi mai clar la ce se referă.

Salut!

Da, in caz ca nu e deja implementata treaba asta, ar fi intr-adevar utila. Pentru ca nu-ti poti incarca optiunea din My Orange pentru ca n-ai net in optiune sa intri in My Orange in primul rand. :)) E un cerc vicios. Deci da, fie iti faci Hotspot de pe alt telefon, fie cauti o alta retea sau ceva. Ar fi util intr-adevar daca s-ar putea accesa aplicatia My Orange pentru cazul asta.

Cat despre perioada de valabilitate a optiunii, in caz ca la asta te referi, ai informatii si in varianta Desktop. E un pic mai ascunsa. Dar este acolo.

Poti sa dai click pe link-ul Mai Mult, din Sumar (sub Credit).
Sau link direct aici (trebuie sa fii logat in cont): https://www.orange.ro/myaccount/reshape/invoice-cronos/cr...

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!