Întrebare cu răspuns(uri)

lipsa garantie la comenzile din magazin online orange

Salutare.
Am si eu o nelamurire.
Pana nu demult, la comenzile din magazinul online Orange, in fiecare cutie in care era ambalat produsul, erau si foile printate cu factura si cu garantia produsului respectiv.
Acum, la ultima comanda, pentru acelasi tip de produse, nu am mai primit factura si garantia tiparite.
In contul online aferent numarului de pe care am facut comanda apare factura disponibila pentru download, (care arata putin diferit fata de vechile facturi tiparite, asta are si CNP-ul trecut pe ea desi este vorba despre un produs cumparat la liber, fara abonament si fara rate!) dar nu gasesc nicaieri garantia produsului.
Oare acum garantia se acorda doar in baza facturii sau imi scapa mie ceva?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut, Misu21!
Dacă este vorba despre accesorii, acestea vin însoțite doar de factură, iar garanția se face în baza facturii.
Dacă este vorba despre telefoane, acestea sunt însoțite și de certificatul de garanție.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

In cazul unor produse se vede in sistem daca ai garantie si cat timp a ramas din ea pe baza unor numere de serie ale produsului sau alte detalii de identificare unice. :)

Mișu, bun venit in Comunitate!
Garanția îți este oferită în baza facturii. Oricum, in baza de date a vânzătorului și uneori a producătorului se știe că produsul cu seria/IMEI ul xxxxxx a fost vândut la data de... La Huawei, de ex, îți apare in aplicația My Huawei până la ce dată e in garanție produsul.

Salut, Misu21!
Dacă este vorba despre accesorii, acestea vin însoțite doar de factură, iar garanția se face în baza facturii.
Dacă este vorba despre telefoane, acestea sunt însoțite și de certificatul de garanție.

Este vorba despre o consola PS5, la care se oferea factura si garantie fizica, pana nu demult.
Acum nu le-au mai pus in cutie. In caz ca garantia e totusi necesara, nu se poate obtine cumva pe email sau din contul MyOrange?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!