Întrebare fară răspuns

Incompetență sau rea credință ?!

Sunt clientă ORANGE-Ro de 21 ani și 4 luni.
În data de 24 Nov. 2021 am aplicat pe site-ul companiei ORANGE-Ro pentru instalarea unui pachet Fibră 1000 & TV Explore. Toate bune și frumoase, în data de 27 Nov. a.c. am semnat contractul, în data de 30 Nov. echipa de instalare a efectuat cablarea foarte profesionist (nota 10).
Au urmat teste pentru net: cu cablul cuplat la router viteza cf. specificațiilor, pentru WIFI cu un laptop aflat la 3m distanță de router download 870 Mbps upload 463Mbps, ping 4ms, jitter=1 pe serverul AT&T. Super mulțumită.
Pentru TV am primit un modul CI+ care nu este compatibil cu TV-ul meu și în acest moment nu beneficiez de multe canale.
Pe site-ul companiei ORANGE-Ro scrie că beneficiez de 10 euro bonus pentru fiecare an în rețea (max. €200.
Am vrut să beneficiez de acest bonus (€200) pentru un achiziționarea unui TV tot de pe site-ul companiei ORANGE-ro.
Când am solicitat acest bonus a început „CALVARUL„, cu tot felul de răspunsuri din partea companiei
1. să vedeți că nu sunt 21 de ani sunt de fapt 10,
2. a fost o greșeală, sunt de fapt 21 de ani
3. trebuie să faceți o sesizare pentru acordarea bonusului
4. sesizarea nu a ajuns unde trebuie, mai reveniți cu alta
5. vă contactăm noi în max 3. zile
6. trebuie să mai acceptați și o prelungire a abonamentului de voce pentru încă 24 luni, ceea ce nu este specificat niciunde.
Menționez că aceste discuții interminabile au început în data de 28 Nov. a.c.
Mă interesează dacă ați avut și dvs. aceste probleme și dacă au fost rezolvate sau nu ?
În acest moment am la dispoziție 2 variante :
1. Să renunț la contract în perioada celor 14 zile
2. Să-l contactez pe Stephane Richard (CEO-ORANGE-Fr) și să-i explic cu lux de amănunte de ce întâmplă în Ro
Voi ce mă sfătuți să fac, care este calea de urmat.
Vă mulțumesc.

SimonaM
SimonaM

SimonaM

User level
Nivel
0
53 / 100
puncte
Custom field 2
SimonaM
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

@SimonaM, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația descrisă de tine.
Ai beneficiat cumva de vreo reducere la achiziția pachetului?
Poți vedea aici (în partea de jos a paginii la "Întrebări frecvente/ Care sunt beneficiile ofertei Love" condițiile în care se poate acorda bonusul: https://www.orange.ro/love/ ("Dacă ești abonat Orange, poți alege între extra-reducerea din primele 6 luni (câte 10 lei pe lună) și acordarea unui bonus de loialitate de până la 200 € pentru achiziția de device-uri.")

Bună @DanielaH, valoarea contractului este €4 internet 1000 + €1 TV Explore, am anunțat că sunt de acord cu majorarea tarifului la RON45, dar se pare este o „misiune imposibilă„ schimbarea contractului. Totuși rămâne problema cu bonusul de €200 care nu este rezolvată nici până astăzi.

SimonaM
SimonaM

SimonaM

User level
Nivel
0
53 / 100
puncte
Custom field 2
SimonaM

Punctele 1 2 3 4 5 și 6 definesc compania Orange Romania.
Vrei tv, net , personal de calitate, atât în call center cât și în teren, alegi Digi Romania .
Vrei mofturi și habarnism alegi prăpădiții de ex telepom cuplați cu Orange, adică actualii Orange fixe .
Card incompatibil, tepe cu telefoane mănarite cu soft de Oro vândute cu încălcarea specificațiilor tehnice de România, call center externalizat populat cu o faună ruptă de realitate, aroganți, prost crescuți, plini de ifose și aere .
ORANGE va avea soarta pecetluită peste câteva luni când Digi va puncta și pe 5 G când vor cumpăra licență și va relansa și telefonia mobila

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
155 / 750
puncte
Custom field 2

A, apropo de respect .Sătui de avalanșa de nemulțumiri și-au retras până și Helperul de pe Softpedia, o forma de viață care la un moment dat, prins cu minciuna de mine la o avarie generală pe telefonie mobila in Piatra Neamț când rețeaua a fost căzută Total 6 ore a fost retras de pe forum .
La magazinul local a fost atunci un pelerinaj fizic de abonați revoltați, la call center confirmau problema, iar Orange helper transmitea mesaje că nu e nimic în neregula .
Din ziua aia nu a mai postat nimic pe cel mai mare forum din Europa de Est.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
155 / 750
puncte
Custom field 2

@Razvan. Am greșit luna, serviciile au fost instalate în luna Octombrie 2021, nu știu de ce nu mai pot edita textul inițial

SimonaM
SimonaM

SimonaM

User level
Nivel
0
53 / 100
puncte
Custom field 2
SimonaM

Tu ai mai avut înainte cont prepay sau în perioada asta de 21 de ani, ai făcut o întrerupere de la abonament și ai trecut la prepay? Nu este ok, prelungirea unui abonament pe 24 luni, ca să beneficiezi de acel voucher.

@Razvan, numărul pe care îl am nu a fost niciodată pe cartelă prepay, a fost numai pe abonament, o schimbare de contract a intervenit după căsătorie prin schimbarea numelui. Menționez contractul nu a fost întrerupt în cei 21 de ani. Atașez un screenshot din contul personal care confirmă vechimea.

SimonaM
SimonaM

SimonaM

User level
Nivel
0
53 / 100
puncte
Custom field 2
SimonaM

Metoda maradoniștii de Lipscani.
Acum și la Orange Romania.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
155 / 750
puncte
Custom field 2

@Simona, decizia este la tine, însă înainte de a scrie francezului, ai putea să aștepți sesizarea la Orange, apoi poți face plângere la autoritatea competentă pentru reclamă mincinoasă. Chiar ai putea să le menționezi acest lucru. În momentul în care vei depune o noua sesizare, să atașezi la mail în CC (carbon copy) și adresa CEO Orange România. Succes.

Am hotărât să reziliez contractul

SimonaM
SimonaM

SimonaM

User level
Nivel
0
53 / 100
puncte
Custom field 2
SimonaM

Salutare!
Eu am beneficiat de acea reducere de 200 de euro, dar am spus acest lucru încă de la încheierea contractului. Cred că printr-o sesizare scrisă la serviciul.clienti@orange.ro, trebuie să rezolvi!
Baftă!
@Fanu Coțofanu, părerea ta legată de servicii tv și net de la Digi vs de Orange este una pe care o respect, dar nu înseamnă că e universal valabilă. Sunt unul care am avut servicii de televiziune și am net de la ambii operatori, dar calitatea pe satelit mi se pare mai ok la Orange. Am și cablu de la Orange, dar prin Telekom. Rețeaua proprie a Orange mi se pare însă mult mai ok decât la Digi, pentru că numărul de canale HD este de aprox 90, ai viteze pe wifi de peste 680 Mbps prin router propriu, etc. Are un prieten de-al meu și e foarte ok. Repet, eu nu vorbesc din auzite, ci am aceste servicii și le știu. La RDS trebuie să vin cu routerul meu sau să fac rate la un router, pe când la Orange poți avea acest router inclus. Acum, fiecare cu părerea lui, repet!
Iar la telefonie mobilă, comparația Digi cu Orange, e bună doar dacă nu prea circuli!
Repet, nu mă interesează polemica nimănui, dar asta nu înseamnă că deținem vreunul adevărul absolut!

Nu ai nevoie de router la Digi .Au noul ONT cu wifi 6 care rupe .
Aruncă un ochi pe Softpedia la secțiunea dedicată.
Despre respect cum comentezi dispariția de groapă Marianne a lui Orange helper de atâta vreme?
Ca și cel de la Vodafone de fapt.
E bine că ai tv bun, la mine nu se mai uită decât Coțofana la filme de Crăciun.
Vio, sa patesi și dta ce am pățit eu cu ei la telefonul mobil luat la reînnoire și te mai gândești .
Propriul lor callcenter spune că Redmi Note 10 5 G nu funcționează volte .
Dar reclama, of Doamne, reclama de pe site ...
All the Best Vio .

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
155 / 750
puncte
Custom field 2

Eu am și servicii Digi și nu văd nimic extraordinar! Plus că probabil oferă routerul ăla doar la noii abonati. Al meu e o praștie și îl am pus pe cel personal după el. Sigur, nici la Orange nu e extraordinar, dar probabil ține de obișnuință. Eu prefer Orange, pentru că sunt mult mai receptivi, dar probabil e ceva subiectiv. Am avut și cu Digi episoade de cascadorii râsului, mult mai tari ca ale voastre, dar nu despre asta este vorba aici.Legat de lipsa Helperilor de pe Softpedia, am și eu o mare nedumerire, dar cred că s-a gândit vreo ,,minte înțeleaptă", cum să mai reducă din costuri!
Am observat că, în viața asta, nu este bine să te agiți prea mult pentru lucruri care se pot rezolva oarecum, dar care ajung să fie luate în calcul de habarniști. Din păcate, ăștia sunt peste tot, indiferent de rețele, de zone geografice, etc.
@Simona M, știu că ți-e lehamite, te înțeleg perfect, dar cred că trebuie să insiști cumva, pentru că e păcat să pierzi acel bonus, din cauza unor persoane care nu se implică prea tare, ca să nu zic altfel. Eu zic să insiști tu un pic și să fii mai exigentă cu ei. Fiecare însă alege ce dorește, dar la alții nu ai nici măcar această șansă! Evident, mă refer la acel bonus.

Salut @Vio73, ai dreptare, la bonus nu renunț, mai am „2 ași în mânecă„ pe care încă nu i-am folosit.

SimonaM
SimonaM

SimonaM

User level
Nivel
0
53 / 100
puncte
Custom field 2
SimonaM

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!