Întrebare cu răspuns(uri)

Listă canale disponibile în TV Go la abonamentul prin fibră TV Explore Easy?

Am abonament TV prin fibră Explore Easy cu opțiuni suplimentare Hungarian și Movie GO Unlimited.

Unde găsesc lista canalelor disponibile în aplicația Orange TV Go pentru acest abonament? În contul My Orange - ”TV - Opțiunea Orange - detalii abonament - TV Go - Vezi canalele - Toate canalele” nu se încarcă nimic.

Exemplu concret: pot urmări TV Paprika pe televizor, dar pe telefon în aplicația Orange TV Go îmi apare mesajul „Acest canal nu este inclus în oferta ta.” Am putut să văd și să înregistrez emisiuni în perioada 4-18 octombrie, acum pot doar să văd înregistrările de atunci.

P.S. Am fost la Orange Shop să întreb, mi s-a spus să sun la Serviciul Clienți 300. Am sunat la 300, mi s-a spus să trimit email la serviciul.clienti[...] cu copie CI atașată. De acolo nu am primit nici un răspuns...

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Mulțumesc mult pentru răspunsul prompt!
Am fibră de la Orange.
La linkul primit am găsit Tv Paprika în Canale TVGo la nr. 602.
Atunci de ce aplicația Orange TV Go îmi afișează „Acest canal nu este inclus în oferta ta”?
Să fie din cauză că, pe același cont de email, am avut inițial cont Orange cu canalele gratuite și încă nu și-a făcut „upgrade”, după 5 zile de la activare?

Înțeleg că ai depus deja o sesizare la noi. Recomandarea noastră este să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea colegilor noștri pentru că această situație implică analizarea contului tău personal, ceea ce nu se poate face în Comunitate public.
Te așteptăm să revii cu vești bune când se va rezolva.

De la serviciul.clienti@orange.ro nu am primit niciun fel de răspuns la mesajul din 2 noiembrie.
De la https://www.orange.ro/contact/ am primit în 12 noiembrie un număr de înregistrare cu mesajul că nu mă pot ajuta, „exista o solicitare in curs de rezolvare, in urma careia veti fi contactat in privinta solutionarii." Nu m-a contactat încă nimeni.
E foarte frustrant, pe site-ul Orange in lista Canale TVGo de la abonamentul meu apar peste 20 de canale pe care nu le pot accesa in aplicatia de pe telefon. TV Paprika a fost gratuit o perioada in octombrie si m-a convins ca merita sa trec la Orange. Tocmai acest canal nu il pot accesa...
Mai aștept. Mulțumesc oricum de follow up!

Problema a fost rezolvată în 13 ianuarie de o domnișoară foarte amabilă de la Departamentul Tehnic (mulțumesc!) care m-a sunat și a asociat rapid abonamentul TV la contul Orange, totul funcționează perfect.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!