Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Dupa suspendarea abonamentului am observat in contul my orange ca nu îmi mai sunt disponibile nici una din facturi, pur și simplu totul a dispărut,numărul de telefon asociat, abonamentul, facturile.
Totodata am rămas și fără rețea, nu pot primi apeluri sau sms-uri.
Am achitat online cu cardul, am trimis și mail pentru a solicita reconectarea contului însă in zadar.
Mai mult ce pot face?
Dacă în a 25 zi de la data scadentei nu a fost achitată factura, numărul este inchis. Beneficiile pe care le-ai avut le-ai pierdut și nu le mai poți recupera. Ca să îți mai deschidă numărul, este necesar să plătești abonamentul în avans pe câteva luni.
Alte răspunsuri
Probabil deja ti-a fost deconectat total numarul de telefon si ai pierdut astfel absolut orice acces. Cat timp a trecut de la data scadenta?
Destul de mult.
Am luat legătura cu un operator, acesta mi-a spus sa trimit dovada plății la o adresa de email data de el.
Nici un răspuns pana acum...
In cazul acesta ce as putea sa fac?
Dacă în a 25 zi de la data scadentei nu a fost achitată factura, numărul este inchis. Beneficiile pe care le-ai avut le-ai pierdut și nu le mai poți recupera. Ca să îți mai deschidă numărul, este necesar să plătești abonamentul în avans pe câteva luni.
Razvan a fost desemnat cel mai bun respondent
Razvan a răspuns
Bonni a răspuns
simple_dreams a răspuns
Bonni a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.