Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Salutari tuturor .
Am facut o comanda online , prelungire abonament care este in afara perioadei contractuale cu livrare gratuita prin curier .
Selectat un Iphone 12 , modificat abonamentul de la 14 la 15 euro , adaugat punctele Thank You de vreo 102 euro + un voucher de 10 euro . Total de plata cu cardul vreo 93 euro , restul lunar pe factura .
Platesc cu cardul , confirm din BT Pay , se retrag banii si la 3 minute dupa mail-ul de confirmare plata vine un mail de la Orange cu anulare comanda .
Acum , cum imi recuperez banii , punctele si voucherul ? Banuiesc ca am in continuare contractul vechi fara perioada contractuala ...
Răspunsuri
DaniCJ, bun venit în Comunitate!
Îmi pare rău de situația descrisă de tine.
Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.
Comanda a fost anulată din cauza lipsei de stoc pentru telefonul respectiv.
Ți-am trimis în mesaj privat detalii despre punctele Thank You, voucher și returnarea sumei deja achitate.
Încă o dată, îmi pare rău pentru inconvenientul apărut.
Salutari ,
Update : inca nu am primit banii inapoi pe card , cat dureaza un transfer ?
Update : am primit banii in cont
@DaniCJ ne bucurăm că s-a rezolvat și ai primit banii înapoi în cont. Muțumim pentru update.
Bună ziua,
Am o situație asemănătoare. Comandă online la un s22 ultra, s-au luat banii dar după confirmarea platii, am primit mail ca s-a anulat comanda.
Scrie motiv anumare fara stoc, ma gândesc ca fiind in perioada de pre-comanda telefonul, de aici si eroarea.
Nu ma interesează banii înapoi, ma interesează produsul, sa se înregistreze comanda si o confirmare a acesteia.
Am contactat Orange si din aplicație dar nu am primit detalii cu privire la această problemă, ci doar ca au trimis mai departe.
Sper să obțin mai multe detalii aici!
@Andrei S bine ai venit în comunitate!
Dacă ai primit răspuns de la colegi că au trimis mai departe te rugăm să aștepți un feedback de la ei. Te așteptăm apoi în comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.