Întrebare fară răspuns

Comanda online anulata imediat dupa plata cu cardul

Salutari tuturor .

Am facut o comanda online , prelungire abonament care este in afara perioadei contractuale cu livrare gratuita prin curier .
Selectat un Iphone 12 , modificat abonamentul de la 14 la 15 euro , adaugat punctele Thank You de vreo 102 euro + un voucher de 10 euro . Total de plata cu cardul vreo 93 euro , restul lunar pe factura .

Platesc cu cardul , confirm din BT Pay , se retrag banii si la 3 minute dupa mail-ul de confirmare plata vine un mail de la Orange cu anulare comanda .
Acum , cum imi recuperez banii , punctele si voucherul ? Banuiesc ca am in continuare contractul vechi fara perioada contractuala ...

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

DaniCJ, bun venit în Comunitate!
Îmi pare rău de situația descrisă de tine.
Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.

Comanda a fost anulată din cauza lipsei de stoc pentru telefonul respectiv.
Ți-am trimis în mesaj privat detalii despre punctele Thank You, voucher și returnarea sumei deja achitate.
Încă o dată, îmi pare rău pentru inconvenientul apărut.

Bună ziua,
Am o situație asemănătoare. Comandă online la un s22 ultra, s-au luat banii dar după confirmarea platii, am primit mail ca s-a anulat comanda.
Scrie motiv anumare fara stoc, ma gândesc ca fiind in perioada de pre-comanda telefonul, de aici si eroarea.
Nu ma interesează banii înapoi, ma interesează produsul, sa se înregistreze comanda si o confirmare a acesteia.
Am contactat Orange si din aplicație dar nu am primit detalii cu privire la această problemă, ci doar ca au trimis mai departe.
Sper să obțin mai multe detalii aici!

Andrei S
Andrei S

Andrei S

User level
Nivel
0
49 / 100
puncte
Custom field 2
Andrei S

@Andrei S bine ai venit în comunitate!
Dacă ai primit răspuns de la colegi că au trimis mai departe te rugăm să aștepți un feedback de la ei. Te așteptăm apoi în comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!