Întrebare fară răspuns

Comanda online anulata imediat dupa plata cu cardul

Salutari tuturor .

Am facut o comanda online , prelungire abonament care este in afara perioadei contractuale cu livrare gratuita prin curier .
Selectat un Iphone 12 , modificat abonamentul de la 14 la 15 euro , adaugat punctele Thank You de vreo 102 euro + un voucher de 10 euro . Total de plata cu cardul vreo 93 euro , restul lunar pe factura .

Platesc cu cardul , confirm din BT Pay , se retrag banii si la 3 minute dupa mail-ul de confirmare plata vine un mail de la Orange cu anulare comanda .
Acum , cum imi recuperez banii , punctele si voucherul ? Banuiesc ca am in continuare contractul vechi fara perioada contractuala ...

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

DaniCJ, bun venit în Comunitate!
Îmi pare rău de situația descrisă de tine.
Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.

Comanda a fost anulată din cauza lipsei de stoc pentru telefonul respectiv.
Ți-am trimis în mesaj privat detalii despre punctele Thank You, voucher și returnarea sumei deja achitate.
Încă o dată, îmi pare rău pentru inconvenientul apărut.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!