Întrebare cu răspuns(uri)

Reinstalare esim YOXO pe iPhone 13 Pro

Am șters din greșeală profilul esim YOXO de pe iPhone 13 Pro .

Cum pot sa îl reinstalez manual înapoi ???

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Momentan din aplicatia YOXO nu se pot genera noi profile eSIM pentru abonamentele deja active, asa ca tu nu vei putea rezolva nimic singur. Va trebui sa ajungi in cel mai apropiat magazin Orange Shop pentru a te ajuta unul dintre angajatii de acolo cu un nou cod QR pentru eSIM.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (2)

67%

2 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Momentan din aplicatia YOXO nu se pot genera noi profile eSIM pentru abonamentele deja active, asa ca tu nu vei putea rezolva nimic singur. Va trebui sa ajungi in cel mai apropiat magazin Orange Shop pentru a te ajuta unul dintre angajatii de acolo cu un nou cod QR pentru eSIM.

Nici un update in ceea ce priveste reinstalarea e-simului pe alt device? Deja e frustrant sa trebuiasca sa mergi intr-un shop doar pt asta, suntem in 2022, nu in 2000...

@JohnM: În ”2000” nici nu știai, nici măcar din filme, despre ”eSIM”, poate abia aflai că există niște cărămizi pe post de telefon mobil și începeai să înveți despre tainele internetului. iPhone era doar un proiect în acele timpuri. Abia te bucurai de un 2G, iar acum nici 5G nu mai este suficient. Atunci alergam pentru orice device, acum așteptăm frustrați că tehnologia nu este atât de avansată pe măsura mofturilor milenarilor.
Concluzie: Unde-am fost și.... ce-am ajuns....

@FLo1: poti detalia care e legatura intrebarii formulata de catre @Costelcostea cu raspunsul tau? Multumesc pt editarea raspunsului, puteti sa va vedeti de mocirla voastra, e ultima interactiune cu aceasta ”comunitate” de frustrati. si, Floricele, e de c***t in 2022 sa fii pus sa faci cate un drum la o entitate privata pt o mizerie de 2 minute, dar ramaneti voi in anii 2000, ca vad ca tare va place

@JohnM: La ”solicitarea” ta, vreau să știi că ”răspunsul meu” precum observi îți era adresat nelămuririi comunicate prin mesajul tău. Deci fără legătură cu topicul, ca de altfel și acest din urmă mesaj. Pentru că a-l aduce pe Yoxo sau pe e-SIM în 2000 când nici măcar internet nu aveai pe telefon.... e cam deplasat.
Să auzim de bine!

Nu, nu este un "moft a milenarilor".
Este o absurditate sa nu poti genera un nou cod QR decat din Orange Shop, totusi unul dintre motive pentru care a aparut ESim-ul este simplificarea situatiilor de genul.
Daca sunt in carantina din cauza COVID ce fac? Stau 2 saptamani pana sa pot merge in shop nu?

@PCodrin: Carantinarea îți recomandă să nu faci modificări până trece.... valul. Așa cum nu dai foc la miriște când afară-i secetă.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!