Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Eroare programare data portare Yoxo

Buna,

Dupa ceva promovare, m-am decis sa ma interesez de aces YOXO. Mi-a placut foarte mult idea de a fi totul online si nici ofertele nu sunt rele. Am initiat procesul de portare de la Vodafone la YOXO pentru 2 cartele, am primit simurile iar cand sa finalizez cererea de portare, dupa ce selectez data cand aceasta sa aiba loc, imi apare un mesaj ca a intervenit o eroare. Asta se intampla la ambele cartele si sunt blocat aici. Pe langa asta, beneficiile abonamentului s-au activat si scade perioada de valabilitate iar eu tot la vechiul operator sunt. Am scris si in messenger din aplicatie, dupa aproape 20 de ore, nici un raspuns.
Se mai poate face ceva sau raman la vechiul operator?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

@Cocosmin, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația ta.
Este o problemă cunoscută la noi care afectează o parte din clienții care au activat cartelele provizorii pentru portare. Situația este în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic.
Dacă deja ai depus o sesizare la noi, te asigur că ea va fi verificată și colegii vor încerca remedierea problemei în cel mai scurt timp.
Mulțumim pentru înțelegere.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Da eu am incetat cu yoxo ,la fel eroare la portare

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2

Situația este încă în atenția colegilor noștri.
Aveți cumva posibilitatea să încercați reluarea procesului de pe un alt dispozitiv? În aplicație se poate selecta o zi sau două zile consecutive, între 3 și 25 de zile lucrătoare de la data curentă (se iau in calcul doar zilele lucrătoare).

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Am incercat si pe alt telefon si aceasi problema, sa reiau procesul cu alta adresa de email nu am incercat si nu voi face acest lucru.
astept sa vad daca se rezolva ceva in cele 14 zile cu drept de denuntare.

In aplicatie presupun ca trebuie sa apara nr meu actual, furnizorul la care sunt si nr temporar orange, insa nu apar, apare doar data de portare si asa ramane.

Revin cu actualizare. Au aparut numerele de telefon si am putut inainta cu cererea de portare insa, la 2 minute dupa finalizare am primit mesaj a cererea a fost respinsa. Presupun ca acum va trebui sa fac alt cont de yoxo si sa repet procesul... Alta solutie avem?

@Cocosmin, mulțumim mult pentru detalii și screenshot. Le-am trimis mai departe colegilor noștri.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Bun. Pe contul meu a mers, totul ok, portarea pe 22 noiembrie. Cand am facut contul yoxo am vazut ca beneficiile incep in data in care are loc portarea insa observ ca deja sunt active, ramane de vazut deca se reseteaza insa nu am mari sperante. Sim-ul 2, cerere respinsa pe motiv ca am introdus seria simului gresita... ramane de vazut

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!