Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Reincarcare multipla esuata din aplicatie

Mai intampina cineva probleme cu reincarcarea din aplicatie?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Am mai avut în Comunitate o situație similară aici.

În cazul în care cardul este înrolat în aplicație, sugestia lui @arsradu, unul dintre membri Comunității a fost:

"1. simulati adaugarea unui card nou, stergeti si re-adaugati cardul, sau folositi un card nou, care o sa forteze aplicatia sa treaca prin pasii de introducere a datelor de card, si confirmare de pe partea bancii.

2. folositi interfata de PC a My Orange-ului."

Poți încerca așa să vezi dacă funcționează?

 

P.S. Am văzut că ai depus deja o sesizare la noi; ea este în atenția colegilor mei care vor face toate verificările necesare în vederea remedierii problemei. Mulțumim.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Bine ai venit în Comunitate, Lucian.L!
Ne spui, te rog, ce se întâmplă mai exact la reîncărcare? Ce problemă întâmpini? Poți atașa o captură de ecran cu eroarea?

Mulțumim pentru detalii!
Presupun că sunt bani pe card, da? Ești logat în aplicație sau nu? Cardul este salvat în aplicație? Ai încercat și din varianta web?
P.S. am acoperit noi numărul de telefon din atașament pentru că astfel de date personale/ confidențiale nu trebuie să fie publice în Comunitate.

Da, nu e prima oara cand fac o reincarcare cu succes. Din varianta web nu am incercat. Doar ca acum nu inteleg unde este problema?

Am mai avut în Comunitate o situație similară aici.

În cazul în care cardul este înrolat în aplicație, sugestia lui @arsradu, unul dintre membri Comunității a fost:

"1. simulati adaugarea unui card nou, stergeti si re-adaugati cardul, sau folositi un card nou, care o sa forteze aplicatia sa treaca prin pasii de introducere a datelor de card, si confirmare de pe partea bancii.

2. folositi interfata de PC a My Orange-ului."

Poți încerca așa să vezi dacă funcționează?

 

P.S. Am văzut că ai depus deja o sesizare la noi; ea este în atenția colegilor mei care vor face toate verificările necesare în vederea remedierii problemei. Mulțumim.

Multumesc! In sfarsit am rezolvat problema reincarcarii prin aplicatie citind mesajele de aici. Am resestat acelasi card ca fiind card nou.
Cei de la call center sunt incredibili. I-am contactat ieri si mi-am pierdut vreo 30 min total aiurea. Cum sa-mi recomande sa reincarc prin emag?????!!!!!! Pt ce exista aplicatia atunci?

Marialendel
Marialendel

Marialendel

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Marialendel

@Marialendel, bun venit în Comunitate!
Ne bucurăm că ai rezolvat și că te-au ajutat răspunsurile de aici. Te mai așteptăm.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!