Întrebare cu răspuns(uri)

Cum schimb e-mail-ul care este format din numarul de telefon@orangemail.ro?

Cum schimb e-mail-ul care este format din numarul de telefon@orangemail.ro?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Mulțumim pentru detalii. Am înțeles acum, deci ai un singur cont My Orange, dar cu 2 utilizatori diferiți, fiecare cu adresa de e-mail proprie. Dacă una dintre adrese nu mai este valabilă, recomandarea noastră este ștergerea contului și refacerea lui cu o adresă de e-mail validă. Pentru acest lucru va trebui să iei legătura cu colegii noștri de la Serviciul Clienți (https://www.orange.ro/contact/ sau apel la 300).

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut, Username! Bun venit în Comunitate!
Am văzut că ai încadrat întrebarea în categoria "My Orange". Este adresa de e-mail a acestui cont? Pe aceasta vrei s-o schimbi? Ne dai, te rog, mai multe detalii?

Bună dimineața! Am altă adresă de conectare la cont, aceea cu numărul, cred că am primit-o de la ei, și când dau să primesc din aplicație ceva pe e-mail, de exemplu: ,,trimite factura pe e-mail", sau la ,,pinata party" pe ,,vreau premiul" zice: ,,codul a fost trimis pe e-mail -ul numărul de telefon@orangemail.ro", si după dă eroare, e-mail, pe care nu îl pot accesa, cum aș putea anula sau schimba pentru a primi cele menționate anterior pe e-mail-ul, normal, de conectare la cont, pe care mai primesc date de factură. Mulțumesc!

Din ce spui, deduc că ai două conturi My Orange pentru că un cont are asociată o singură adresă de e-mail.
Pentru a schimba adresa de e-mail, trebuie să te loghezi în contul respectiv din browser, nu din aplicația mobilă
și să accesezi secțiunea "setări cont"/ "date personale". În secțiunea "date de contact și newsletter" introduci noua adresa și salvezi.
Uite aici mai multe detalii și un screenshot - https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-modific-datele-perso...

Nu cred că am două conturi de MY Orange, de oarece pe acela cu numărul de telefon si @orangemail.ro nu îl pot accesa si este si e-mail nevalabil. Cred că l-am primit deoarece pot să mă conectez și cu numărul de telefon la cont si au adăugat @orangemail.ro la număr. Iar la date personale la e-mail apare cel normal pe care îl folosesc la conectare contului, dar la utilizatori îmi apare pe primul rând la utilizator: numele de utilizator, la nume: la fel iar la e-mail: acela cu numărul de telefon, iar pe al doilea rând la utilizator: e-mailul normal, la nume: numele, iar la e-mail: tot e-mailul normal, am încercat de la editează să scot/ șterg acel e-mail cu numărul de telefon să rămână celălalt, dar nu merge.

Mulțumim pentru detalii. Am înțeles acum, deci ai un singur cont My Orange, dar cu 2 utilizatori diferiți, fiecare cu adresa de e-mail proprie. Dacă una dintre adrese nu mai este valabilă, recomandarea noastră este ștergerea contului și refacerea lui cu o adresă de e-mail validă. Pentru acest lucru va trebui să iei legătura cu colegii noștri de la Serviciul Clienți (https://www.orange.ro/contact/ sau apel la 300).

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!