Întrebare fară răspuns

Cineva îmi folosește numărul Orange PrePay?

Bună să vă fie inima dragii mei, revin după un halloween fericit cu o povestire de groază:

Pe la sfârșitul anului 2020 / începutul anului 2021 am câștigat o cartelă prepay Orange la jocul acela din aplicația My Orange în care trebuia să arunci cu bulgări virtuali de zăpadă în bradul cu cadouri.

După câteva aventuri în care angajații Orange au ridicat din umeri și m-au tratat cu s**t*r @DanielaH de aici din comunitate a fost o doamnă și jumătate sunându-mă ca să încercăm activarea cartelei care nu era în afara termenului de activare.

După ce-am reușit să o activez accidental a început distracția: tone de mesaje de tip SMS cu reclame de la diverse magazine pe care le-am ignorat punând totul pe seama faptului că am nimerit un număr care a fost în carantină și apoi realocat aleator, dar au început să curgă notificări de la Digi că nu s-a plătit factura și începând cu data de X se suspendă serviciile, de la nu știu care bancă care-mi spune că dacă nu achit rata la scadență mi se pune poprire pe cont, de la Google care-mi spunea că pentru a-mi schimba parola trebuie să introduc nu știu ce PIN primit pe telefon, de la furnizorul de electricitate și gaz că sunt facturi scadente neplătite, de la curier că-mi livrează nu știu ce colet... și lista poate continua dar am continuat să ignor chiar dacă uneori dacă se pupa cu ceea ce folosesc eu aveam o ușoară tresărire... dar în pana mea am plătit factura...

Azi, fiind la început de lună, mă uit peste detalii convorbiri că se dau nu știu ce pinate pentru această acțiune și era să fac infarct... mai ceva ca în Matrix: cartelă folosită doar pentru internet acelea 30 de zile cât a fost valabilă opțiunea inițială, zero re-încărcări... îmi afișează 2 apeluri inițiate imediat după miezul nopții în ultimele 30 de zile...

WTF?! Mai zi ceva dacă poți, mai ai încredere în sistemele informatice de la Orange care alocă random convorbiri pe o cartelă aflată în perioadă de grație de vreo 6 luni.

"Egzistă" vreo explicație?

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
3047 / 5000
puncte
Custom field 2
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

  • In legatura cu mesajele este clar ca acest numar a fost folosit de un "rau platnic" in trecut
  • in legatura cu apelurile efectuate "ciudat" doar Orange te poate ajuta , probabil ca tot un moderator de pe Comunitate te va ajuta (la "relatii cu clientii" nu prea mai am mari asteptari)
  • eu zic sa renunti la acel numar de telefon daca nu ai o mare legatura cu el - iar Orange sa treaca in "carantina" acel numar pe o perioada de cativa ani buni ...
mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Setează din preferințe absolut toate notificările de la Orange pe nu, cum am eu dintotdeauna.
Sa nu primești nici un fel de oferte
Baga pe black list toate numerele care te sună din partea lor .
Nu ai nevoie de oferte la care să facă operatorul primul pas .
Când îți expiră abonamentul ii cauți tu pe online daca vrei ceva .
Dar cu numerele sunate după 12 noaptea, nu ai ce face .
Trebuie să îți calci pe inimă și să intri in contact, o să îți para rău dar nu ai încotro din păcate .
Și nu uita, taie toate căile de a fi contactat ulterior .
Eu așa am făcut din 2019 încoace, o singura data am tradat principiul și a un plătesc doi ani o teapă .
Dar odată vede nasul fina goală în viața

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
155 / 750
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!