Întrebare fară răspuns

Reincarcare prepay prin Pago

Am reincarcat o cartela cu 6 euro prin Pago. A venit confirmarea pe sms de la Orange. Totusi, dupa o zi nu mai pot sa sun sau sa accesez internetul. Nu mai exista nici o resursa. Ce am facut gresit?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Roholz, bun venit în Comunitate!
Înțeleg că ai reîncărcat cu credit, nu cu opțiune, da? Și că în prima zi după reîncărcare a funcționat, corect? Este posibil ca acel credit să se fi consumat? Ești în țară sau în roaming? Ne-ar ajuta mai multe detalii.

Da, am cumparat credit, nu optiune. Prima zi au fost valabile minutele si datele. Apoi am fost in strainatate, dar nu s-a folosit deloc acest numar.
La revenirea dupa o saptamana, nu mai exista deloc resurse pe aceasta cartela.

Chiar daca nu ai folosit numărul, dar ai avut datele mobile pornite și serviciul de roaming activ, este posibil să se fi consumat creditul datorită aplicațiilor din telefon care rulează în background. Tarifele în roaming sunt ceva mai mari, depinde de țară.

Dar nu am roaming pe acest nr. Chiar am primit oferte de la Orange pe sms legat de activarea roamingului. Si am tinut deschis tel 5-10 minute dupa care am inchis.
Treaba asta am mai patit-o si alta data fara sa fi iesit din tara. Am achitat creditul, a venit confirmarea si dupa 1-2 zile nu mai aveam acces la minute si net. Si nu apucam sa le consum integral, era si imposibil.
E ceva ce nu inteleg, trebuia sa aleg optiune si nu credit?

@Roholz: Încărcarea cu ”credit” în locul unei ”opțiuni cu resurse incluse” este cea mai costisitoare pentru că nu apuci să te ”bucuri” de utilizarea telefonului prea mult timp. Normal că fără o încărcare de minim 10 euro roaming-ul nu este activ, deci în străinătate SIM-ul era inutilizabil. Dar ai consumat creditul în țară.
Apropo: Nici nu îți poți imagina ce repede se ”scurg” cenții mai ales când ai datele mobile activate..... dispar doar uitându-te la telefon, nu folosindu-l. Altă date folosește metode mai convenționale de încărcare și recomandat este să-ț activezi o opțiune (direct sau ulterior).

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!