Întrebare cu răspuns(uri)

Nelămurire Customer Voice Termeni si Conditii 1 noiembrie 2021

astăzi în jurul orei 13 30 am primit următorul mesaj de la compania dumneavoastră ... Iti reamintim ca, din 1 noiembrie, panelul Customer Voice se va deschide catre parteneri si isi va modifica termenii si conditiile de participare. Daca vrei sa ramai membru, acceseaza in urmatoarele 5 zile e-mailul primit si transmite-ne acordul tau. Altfel, contul tau va fi inactivat. nu înțeleg adică voi rămâne fără abonament sau cum ?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Așa cum au spus și ceilalți membri, activarea sau inactivarea contului Customer Voice nu are nicio repercursiune asupra abonamentului.
Începând cu data de 1 noiembrie, panelul va fi deschis și către alți parteneri sau companii de cercetare care realizează studii, ceea ce înseamnă că veți putea răspunde la mai multe sondaje și veți putea acumula mai multe puncte. Pe lângă sondajele legate de produsele si serviciile Orange, veți primi și invitații de participare la studii efectuate de alte companii, pe teme diverse, în functie de domeniile lor de activitate.
Această modificare a fost introdusă în Termeni și Condiții și, dacă sunteți de acord, trebuie doar să accesați butonul "Sunt de acord" din e-mailul primit. În caz contrar, contul Customer Voice va fi inactivat.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut!
Nu are legatura cu abonamentul tau pentru servicii.. este vorba de panelul de sondaje.. Customer Voice.
Depinde de tine daca vrei sa mai primești mail-uri pentru a completa chestionare sau nu..

Nu are nici o legătură contul din panelul ”Customer Voice” cu abonamentul tău de la Orange. Din câte înțeleg, ești informat doar pentru a-ți da acordul că vei dori să primești și sondaje ale unor parteneri Orange, în caz contrar contul fiind dezactivat. Deci intri în acel email confirmi link-ul (așa cum este menționat) și gata. Fără nici o legătură (problemă) cu abonamentul de voce/date/TV deținut ... de la Orange.

scuze "customer voice = vocea clientului" probabil ca Orange ar trebuii sa foloseasca "termenii" in limba romana pentru a nu mai aparea confuzii - sunt si clienti Orange care nu inteleg "nimic" din limba engleza :))

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Așa cum au spus și ceilalți membri, activarea sau inactivarea contului Customer Voice nu are nicio repercursiune asupra abonamentului.
Începând cu data de 1 noiembrie, panelul va fi deschis și către alți parteneri sau companii de cercetare care realizează studii, ceea ce înseamnă că veți putea răspunde la mai multe sondaje și veți putea acumula mai multe puncte. Pe lângă sondajele legate de produsele si serviciile Orange, veți primi și invitații de participare la studii efectuate de alte companii, pe teme diverse, în functie de domeniile lor de activitate.
Această modificare a fost introdusă în Termeni și Condiții și, dacă sunteți de acord, trebuie doar să accesați butonul "Sunt de acord" din e-mailul primit. În caz contrar, contul Customer Voice va fi inactivat.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!