Întrebare fară răspuns

Eroare de sistem la YOXO!

Am abonament yoxo de 100 GB de prin martie. Acum 2-3 zile ar fi trebuit sa se faca automat plata facturii (cardul setat fiind unul valid si cu fonduri suficiente). Factura nu a fost platita din cauza unei erori de sistem. Am incercat sa efectuez din nou plata (tot din aplicatie, fiind singura modalitate), avand acelasi rezultat. Dupa 2 zile numarul meu de telefon a fost suspendat pt neplata facturii, deci nu mai pot utiliza deloc serviciile incluse in abonament. Pentru a reactiva abonamentul trebuie sa platesc factura restanta, care dupa cum bine stiti tot din aplicatie se face. Am fost la orange shop, am sunat la serviciul clienti, oameni foarte de treaba dar din pacate nu pot face nici ei nimic pt ca la yoxo totul se face din aplicatia lor, deci pana acuma nicio rezolvare. In continuare am abonamentul suspendat, nu pot nici sa inchid abonamentul pt a trece temporar pe cartela prepay. Singurul raspuns din partea yoxo pe messenger este ca se lucreaza la remedierea problemei, timp in care eu ma uit doar la telefon si nu il pot folosi. Daca problema este la sistemul vostru de plata, de ce sunt eu (clientul) pedepsit pt asta? Macar deblocati-mi numarul sa il pot folosi.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

Salutare,
S-a mai intamplat ceva? Colegii de la departamentul tehnic s-au apucat de remedierea problemei ca deja a trecut ceva timp.
Multumesc

Bună ziua,
Sunt în aceeași situație asa este prezentata mai sus de atâția alți utilizatori ai serviciului și consider ca doar o sesizare ANPC poate rezolva problema.
Iar ulterior bineînțeles renunțarea la abonamentele YOXO, ca dețin doua.
In concluzie, un serviciu execrabil.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!