Întrebare fară răspuns

Eroare de sistem la YOXO!

Am abonament yoxo de 100 GB de prin martie. Acum 2-3 zile ar fi trebuit sa se faca automat plata facturii (cardul setat fiind unul valid si cu fonduri suficiente). Factura nu a fost platita din cauza unei erori de sistem. Am incercat sa efectuez din nou plata (tot din aplicatie, fiind singura modalitate), avand acelasi rezultat. Dupa 2 zile numarul meu de telefon a fost suspendat pt neplata facturii, deci nu mai pot utiliza deloc serviciile incluse in abonament. Pentru a reactiva abonamentul trebuie sa platesc factura restanta, care dupa cum bine stiti tot din aplicatie se face. Am fost la orange shop, am sunat la serviciul clienti, oameni foarte de treaba dar din pacate nu pot face nici ei nimic pt ca la yoxo totul se face din aplicatia lor, deci pana acuma nicio rezolvare. In continuare am abonamentul suspendat, nu pot nici sa inchid abonamentul pt a trece temporar pe cartela prepay. Singurul raspuns din partea yoxo pe messenger este ca se lucreaza la remedierea problemei, timp in care eu ma uit doar la telefon si nu il pot folosi. Daca problema este la sistemul vostru de plata, de ce sunt eu (clientul) pedepsit pt asta? Macar deblocati-mi numarul sa il pot folosi.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

@ariciuc, îmi pare foarte rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Știm că este o problemă în momentul de față care afectează o parte din clienții Yoxo, iar colegii noștri de la departamentul tehnic depun toate eforturile să o remedieze cât mai rapid.
Ne cerem scuze și mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

@DanielaH imaginați-vă că ați fi la ATI pe oxigen și colegii dumneavoastră ar fi realizat software-ul care care controlează necesarul de oxigen în funcție de saturația oxigenului în sânge.

Atunci nu cred că v-ar mai folosi scuzele... da, știu exagerez dar nația noastră nu poate fi convinsă să facă lucrurile cum trebuie decât atunci când este el direct afectat... până atunci, lasă că merge și așa...

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
3047 / 5000
puncte
Custom field 2

@ariciuc și ți se pare mai convenabil așa?

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
3047 / 5000
puncte
Custom field 2

nu, nu mi se pare deloc convenabil, dar este mult mai ok decat sa stau cu abonamentul suspendat pana se rezolva eroarea de sistem. i-am multumit Danielei pt ca ea a rezolvat o parte a problemei in cateva minute, lucru care cei de la Orange Store sau Relatii Clienti nu au reusit.

@ariciuc ai primit și beneficiile Yoxo sau practic ai un prepay blank?

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
3047 / 5000
puncte
Custom field 2

nu am primit beneficii yoxo deoarece nu mai e valabil abonamentul yoxo, ci a fost incarcata o optiune provizorie, care am schimbat-o in optiunea de 6€.

da stiu, nu este deloc ok ce s-a intamplat, eu venind din reteaua vodafone special pt acest abonament yoxo. pana mai azi am recomandat la toata lumea acest abonament, de azi inainte trebuie sa ma gandesc la o alta solutie, pt ca situatii de genul acesta se mai pot intampla, si chiar am incercat sa imi platesc factura prin alte metode, deci nu e vorba ca sunt "rau platinic", dar niciodata nu m-am gandit ca acest sistem este atat de limitat in ceea ce priveste metoda de plata. deci pana nu se schimba situatia in privinta asta, eu nu cred ca voi mai reveni la yoxo. prefer un prepay cinstit care il pot activa/plati online dar si offline (magazin) decat sa depind de o aplicatie care da rateuri.

@ariciuc: Astfel de întâmplări ne maturizează pe toți. Din acest motiv eu stau cu un prepay folosind de fapt VoIP. Important e numărul activ, că resursele mi le asigur singur. Simplu, ceea ce YOXO sau alt abonament nu vor reuși vreodată să facă. Nu e rău nici prepay-ul lui Voda, dar îți recomand să-l alegi pe cel cu semnal mai bun la tine în zonă. Dacă ai semnal bun, nu e de ignorat nici măcar prepay-ul celor de la Digi. Doar cu rămășița roz a ciobanului Ghiță să nu te gândești să te ”cumetrești”.

@FLo1: mulțumesc de sfaturi. Sunt câțiva ani buni de când am luat decizia să nu mă mai "cumetresc" cu Ghiță. :-)))

Soția mea avea la cei roz și după ce am mutat-o și pe ea la roșii, m-am chinuit cam 3 luni să îmi recuperez o sumă de bani reprezentând abonamentul plătit în avans. Ca și o comparație, când am făcut portare de la roșii, mi-au returnat banii pe loc. Deci roz este NO NO!

Am fost și la albaștrii, dar în acea perioadă stăteau rău cu semnalul în afara orașului. Semnal zero chiar și în zone circulate. Sigur între timp au îmbunătățit dar nu mai am nervi/timp să verific. Deci iar e NO NO!

Anul acesta am portat numărul la portocalii știind că stau cel mai bine la semnal și fiind atras de yoxo, în special că în această perioadă de pandemie am norocul să lucrez de acasă, nu prea consum internet mobil, deci era o variantă bună în ceea ce mă privește.

În schimb nu pot trece peste faptul că mi-a fost suspendat numărul de telefon din cauza unui sistem limitat.

Deci pt moment alegerea mea este prepay.

@ariciuc:telefonul mobil fără semnal este inutil. Deci nu contează oferta când semnalul e varză. Dar dacă identifici o rețea a cărei acoperire să-ți satisfacă cerințele de conectivitate, restul se pot ajusta: atât detalii despre viteze, resurse sau tarife. Mulți au făcut greșeala lăcomind la resurse sau viteză în zone fără conectivitate. Deci grijă doar la aspectul prioritizării aspectelor.

Recapitulam Orange Yoxo:

  • o singura modalitate de plata a abonatului, in aplicatie ! Nu se poate plati online pe site-ul Orange de exemplu
  • singura modalitate de plata nu functioneaza in acest moment din vina Orange ! Cu acelasi card Raiffeisen am platit ieri in aceeasi perioada abonamentul de Internet fix pe site-ul Telekom fara probleme, deci cardul merge !
  • o singura modalitate de contact (Yoxo Messenger) cu raspuns/SLA la 72 de ore !
  • au raspuns "Plata nu se proceseaza dintr-o eroare aparuta in sistemul nostru si ne cerem scuze..." si numar de tichet fara termen de rezolvare.
  • s-a primit mesaj pe telefon sa se faca plata in 24 de ore altfel se blocheaza abonamentul. Dupa 2 minute a fost blocat abonamentul ! Nici macar asta nu este facuta corect !
  • s-a blocat abonamentul sotiei cu toate ca exista tichet care spune ca nu se poate plati din vina Orange !

Nu recomand la nimeni abonamentul Orange Yoxo, Orange duce incopetenta si bataia de jos la adresa clientilor la un nou nivel !

Problema continua si azi 8.11.2021 , nu pot sa platesc factura si Yoxo imi spune acelasi lucru, alt card , aplicatie instalata pe alt telefon, lucruri pe care le-am facut si degeaba... pare ca nu au solutie.

Bdbyte
Bdbyte

Bdbyte

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Bdbyte

Ma aflu intr-o situatie identica cu mesajul:"eroare de sistem" cand incerc sa fac plata abonament din aplicatie. Sunt dezamagit si am vazut in comunitate ca multi intimpina aceasta problema care persista de mult timp iar cei de la yoxo messenger ori nu raspund, ori te plimba cu zaharelul.

Subscriu, aceeasi problema si aici, numar suspendat.

Random
Random

Random

User level
Nivel
0
54 / 100
puncte
Custom field 2
Random

După doua zile de încercări de a plății din aplicația yoxo mi-am deschis un cont virtual la orange Money și surpriza: după cinci minute după ce am Atașat cardul in aplicația yoxo s-a efectuat plata automat. Nu sunt sigur ca asta ar putea fi soluția salvatoare sau nu. Dacă mai întâmpin probleme cu plata voi reveni.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!