Întrebare fară răspuns

[Încheiat] Voi merge în instanță cu Pinata Party (Campania I)

Voi merge în instanță cu Pinata Party!

De ce? Pentru că Orange România se poartă ca unul care te face la alba-neagra sau la păcănele și nu oferă nici o soluție amiabilă atunci când le pui dovada faptului că au partea lor de vină și jucătorul este de bună credință.

Eu personal am făcut o reclamație pe adresa din regulament acum 2 - 3 săptămâni în urmă, am fost sunat destul de târziu (fapt care dovedește că nu sunt singurul care face astfel de sesizări) ca să mi se spună ceea ce știam deja nu să mi se ofere o soluție amiabilă la sesizarea mea.

Azi a făcut a doua reclamație, aștept să fiu contactat cu o soluție amiabilă pe masă și dacă Orange România se dovedește a avea o atitudine de barbutaragiu atunci îl voi acționa în instanță. Pentru că se poate și pentru că am adunat suficiente date ca să am cu ce demonstra dacă nu reaua intenție, cel puțin nepăsarea după ce i-au fost raportate anumite fapte.

Regulamentul îi permite să suspende competiția în caz de... neprevăzut... eu aș fi preferat ca după prima săptămână Orange România să-și pună cenușă în cap și să recunoască faptul că nu au o aplicație funcțională și până o rezolvă suspendă premiile fizice.

The future is Orange!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
3047 / 5000
puncte
Custom field 2

Răspunsuri

Pagina 3 din 8

Cu 8 ore in urma aveai alta părere, domnule “portocala de la coaja se impute”
Sa nu spui ca între-timp a dat norocul peste tine…

Si eu le-am scris de 2 ori, mi-au raspuns cerandu-mi codul de abonat, si numarul de telefon, caci "altfel nu ma pot identifica sa vada ce problema am", desi eu doar le-am sesizat o eroare de a lor, nu avea nici o treaba fizic cu mine, le-am scris a 3 oara, cu datele necesare..., inca nici un raspuns...

Niște cârnați care cer bani în avans pentru niște servicii supraevaluate raport calitate/preț.
Eu de mult am boala pe ei, și pana la urma tot o sa suntez furnizorul asta, mai ales ca am 5 abonamente la ei.
Bineînțeles ca exista suspiciune de frauda la Pinata Party sau cum se cheamă, de 2 ori am avut aceeași problemă. Sa facem petiții cât mai mulți la autorități, ca să le scoatem figurile din cap și sa comporte ca atare cu clienții lor.
Ca să nu mai zic de faptul ca sunt extrem de dezamăgit ca ma pun sa vorbesc cu un robot.... Cu care oricum nu rezolvi nimic. Va doresc... Petiții cât mai multe....

Cei care comentați pe aici uitați-vă și când s-a postat... în altă ordine de idei nu s-a schimbat... a ba da, doar am primit un email în care mi s-a sugerat să solicit premiile câștigate prin intermediul secțiunii de chat din My Orange.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
3047 / 5000
puncte
Custom field 2

@costi_i și dacă între timp ar fi câștigat ceva, nu e normal ca să-și schimbe într-o oarecare măsură părerea? Fiecare persoana care participa la un concurs și nu câștigă, este nemulțumită și caută motive de a-și justifica nemulțumirea. In momentul in care câștigă e normal să-și schimbe părerea și să creadă oarecum in el.
De când a început concursul in fiecare marți la 14 fara câteva minute am stat setata pe acest concurs. Până acum eu personal n-am câștigat nimic și am primit doar erori. Dar mi-am schimbat părerea când langa mine fiind o prietena și jucând amândouă, ea a fost norocoasă și a câștigat trotineta. Alt caz, ieri mie mi-a apărut iar eroare și apoi nu a mai funcționat Pinata, iar soțul a câștigat purificatorul de aer.
Mai sunt persoane in comunitate care au revendicat premii. Joaca multe persoane pe premii puține și e normal că apară nemulțumiri.

Dacă spuneți ca se afișează premiile începând cu ora 14, cel căruia i-am răspuns era nemulțumit (la ora 15) ca ii da eroare. Apoi spune ca a câștigat. Asta am comentat și scuze dacă am deranjat pe cineva. Oricum toți suntem in aceeași oala și dacă am fi câștigat nu am fi comentat pe aici

Ieri la ora 14 am incercat sa intru si se blocase aplicatia. Dupa 10 minute si a revenit si tot stocul era epuizat. Sunt niste nesimtiti, probabil impart premiile pe la prieteni. Ieri am postat o intrebare legat de asta si mi au sters o.

Cristian96
Cristian96

Cristian96

User level
Nivel
0
13 / 100
puncte
Custom field 2
Cristian96

@Cristian96, așa cum am menționat și în mesajul privat pe care ți l-am trimis, nu am publicat întrebarea ta pentru că ne dorim să nu avem foarte multe topicuri dublate pe aceeași temă deoarece sunt foarte greu de urmărit de către membrii Comunității. Te-am rugat să repostezi comentariul pe oricare din întrebările existente deja și îți mulțumim că ai făcut-o.

Doamnă Daniela... că vă place sau nu vă place... trebuie să recunoașteți că e ceva putred cu Pinata Party. Știți că îmi place să exagerez doar pentru a scoate în evidență... dacă Pinata Party ar fi un model de avion care se prăbușește la fiecare decolare credeți că ar mai fi lăsat să zboare până nu se identifică și repară problema?

Sau dacă ați uita ușa descuiată din greșeală și ar intra peste dumneavoastră un homeless, data viitoare n-ați verifica de două ori dacă ușa e încuiată... dar dacă în afară de sperietură s-ar întâmpla și altceva... n-ați prefera ca cineva să încuie totuși ușa... pisica de exemplu :)

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
3047 / 5000
puncte
Custom field 2

S-au modificat punctele la premii, ca sa nu mai vă plângeți, si să mai cumpărați una alta.!!! Telefon Samsung 5.000 puncte, bravo Orange....
@MihaelaC a răspuns la întrebarea pe care o urmărești "Când sunt disponibile premiile din campania Orange - Pinata?":

Salut tuturor. Am primit noutăți de la colegi despre campanie și le postăm pe top 5 cele mai vizualizate topic-uri pe tema Pinata Party pentru a ajunge la cât mai mulți dintre voi.

Colegii ne-au comunicat că de mâine, 9 noiembrie se vor face două modificări: va fi actualizat numarul de puncte al premiilor fizice ce pot fi revendicate și stocul de premii fizice se va reînnoi săptămânal, în fiecare zi de marți, în intervalul 10:00 - 18:00. Noul regulament este disponibil (aici): https://oran.ge/RegulamentPinata .

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
222 / 750
puncte
Custom field 2

Ok... Si astazi, la 10.00,mi s-a blocat de tot. 0 puncte, premiile nu apareau. Apoi au aparut si preturile neactualizate. Apoi eroare si tot asa. Am crezut ca se repara ceva. Ca scapam de erori. Ca vor aparea noile preturi. Au sxris ca se actualizează stocul intre 10 si 18. Adica sa stam conectati intre 10 si 18??? Varză.

@cameliagherasim aceeași problema și la mine!
Erori, apare că am 0 puncte, premiile nu se incarca etc.
Sunt niste hoți!

Andreea E
Andreea E

Andreea E

User level
Nivel
1
148 / 750
puncte
Custom field 2
Andreea E

Cand am incercat sa public si eu in comunitate o problema pe tema asta mi-au respins postarea. Au zis ca exista deja. Frumos, nu?

Daca tot se schimba regulamentul in timpul jocului si practic sunt necesare si de 10 ori mai multe puncte, pun si eu o intrebare pentru organizatori: de ce primesc acelasi numar de puncte cand platesc o factura in care am 5 abonamente fata de cineva care are doar unul sau incarca o singura cartela? De ce nu primesc si eu de 5 ori mai multe puncte? Doar pentru ca mi se genereaza o factura consolidata?

@_Cris_ excelent ai punctat...

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
3047 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!