Întrebare fară răspuns

[Încheiat] Voi merge în instanță cu Pinata Party (Campania I)

Voi merge în instanță cu Pinata Party!

De ce? Pentru că Orange România se poartă ca unul care te face la alba-neagra sau la păcănele și nu oferă nici o soluție amiabilă atunci când le pui dovada faptului că au partea lor de vină și jucătorul este de bună credință.

Eu personal am făcut o reclamație pe adresa din regulament acum 2 - 3 săptămâni în urmă, am fost sunat destul de târziu (fapt care dovedește că nu sunt singurul care face astfel de sesizări) ca să mi se spună ceea ce știam deja nu să mi se ofere o soluție amiabilă la sesizarea mea.

Azi a făcut a doua reclamație, aștept să fiu contactat cu o soluție amiabilă pe masă și dacă Orange România se dovedește a avea o atitudine de barbutaragiu atunci îl voi acționa în instanță. Pentru că se poate și pentru că am adunat suficiente date ca să am cu ce demonstra dacă nu reaua intenție, cel puțin nepăsarea după ce i-au fost raportate anumite fapte.

Regulamentul îi permite să suspende competiția în caz de... neprevăzut... eu aș fi preferat ca după prima săptămână Orange România să-și pună cenușă în cap și să recunoască faptul că nu au o aplicație funcțională și până o rezolvă suspendă premiile fizice.

The future is Orange!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
3047 / 5000
puncte
Custom field 2

Răspunsuri

Pagina 2 din 8

Și eu am apăsat pe televizor, am dat confirmare și pac eroare.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

@razvan... n-am întâmpinat nici o eroare, revendicat, confirmat... și degeaba

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
3047 / 5000
puncte
Custom field 2

Si eu azi am revendicat un Kindle, chiar in secunda in care au aparut premiile. A aparut adresa de mail, am confirmat-o, si brusc apare ca nu mai este pe stoc... In 2 secunde, cel mult.

A, si cand le scriu pe chat in My Oranfe, imi raspunde robotul ca daca vreau sa aflu cât mai am contract cu ei. Nici nu catadicsesc sa te bage in seama.

@alterego La premiul de Televizor Samsung am participat, telefonul e pe 16 noiembrie. Dar cum ai reușit să vezi azi Tv, eu am dat refresh la pagină la 13.59 si 58 secunde cu ceas lângă mine. La 14.00 nici o modificare la status. Trebuia sa se vadă măcar stoc 1 buc si apoi să apară stoc epuizat.. nu mai înțeleg, ce trebuie sa fac??? La unele premii se suplimentează cu 10 chiar 30 bucati / produs acolo clar că trebuie sa vezi stocul. Dar la 1 bucată Tv ce sa vezi?? Îți trebuie super viteză..

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
222 / 750
puncte
Custom field 2

@alterego tu nu ai primit e-mail de confirmare pentru nici un premiu ales din clipul prezentat?
Eu am crezut că tu ne-ai lăsat azi fara premii. :))
Și eu am fost iar pe fază și am încercat să iau aparatul foto, dar la validarea premiului mi-a apărut iar eroare, deși erau premii pe stoc. Apoi am trecut la alte 2 premii cu mai multe bucăți pe stoc și aceeași eroare apărea....
Ce să-i faci daca n-am cunoștințe în "domeniu" și n-am urmat Facultatea care trebuia. ;)

Nu am timpul si nici răbdarea pentru așa ceva, cum zicea un coleg mai sus, dacă vreau un produs îl cumpăr, și nu stau la batjocura unui concurs prost organizat. Punctele Pinata le am făcut din plăți pentru factura și reîncărcare PrePay la familie, deci nu am pierdut nimic. Si cum zice popa la biserică: Te lepezi de ...." jocurile de la Orange???" Mă leped, părinte!!!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
222 / 750
puncte
Custom field 2

Și eu la fel de când este acest concurs urmăresc marți de marti dau refres și vad doar stoc epuizat și am 1000 de puncte și ei spun că se da in zeci de secunde dar ei nu vad macar o secunda un produs

Premiile se dau în zecimi de secunda, la ora 14 au apărut, și după 1 secunda erau deja epuizate.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Eu nu am reușit niciodată să le văd disponibile, dar recunosc că mi-am cam luat și gândul.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Este o mare ȚEAPĂ.tot ce am citit am pățit și eu pe pielea mea un k*t de concurs și mă gândesc serios să părăsesc această rețea. mai bine la Digi, stai prost cu semnalul dar totuși ai câteva reduceri și multe alte chestii faine

noi să fim sănătoși că portocala de la coajă e împute

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
3047 / 5000
puncte
Custom field 2

Nici eu nu am vz vreun premiu disponibil. Sunt de acord cu grupul ca acest concurs nu este pentru Abonații de rând. Sincer, îmi pare rău ca m-am portat anul trecut la orange. Aveam de gând sa mai portez la anul încă 2 abonamente, dar, sincer, nu m-a convins aceasta companie. Cu parerere de rău, iau in calcul sa revin de unde m-am portat

@alterego azi am reușit să revendicăm un premiu. Mie mi-a apărut aceeași eroare, dar soțul a fost norocos și a câștigat din prima. Aseară i-am instalat aplicația, i-am spus despre ce e vorba și ce premiu mi-aș dori și a fost mai rapid și norocos.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!