Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Problema aplicație YOXO

Buna Ziua am și eu o întrebare in legătura cu aplicația Orange YOXO de mai bine de 2 săptămâni nu mai pot face absolut nimic in aplicație sa schimb sau sa închid abonamentul am luat legătura cu ei și spun ca este o eroare tehnica a mai pățit cineva așa pana acum?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@mihai7878, într-adevăr, pentru o parte din clienții Yoxo, există niște eroti tehnice în aplicație. Situația este în atenția colegilor noștri. Vom anunța și noi aici când vom avea confirmarea că s-a rezolvat.
Mulțumim pentru înțelegere.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!