Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Nu imi apare optiunea de a scana codul cartelei in yoxo.

Am comandat o cartela Yoxo, astazi a ajuns, dar nu o pot activa deoarece in aplicatie nu mai apare optiunea sa scanez codul de bare de pe cartela. Ce pot face pentru a activa cartela?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Teop2, bun venit în Comunitate!
Folosești ultima versiune a aplicației? Ai încercat o dezinstalare/ reinstalare?
Ne-ar ajuta o captură de ecran din aplicație, dacă poți atașa.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!