Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Am comandat o cartela Yoxo, astazi a ajuns, dar nu o pot activa deoarece in aplicatie nu mai apare optiunea sa scanez codul de bare de pe cartela. Ce pot face pentru a activa cartela?
Buna! Multumesc pentru raspuns, intre timp am rezolvat. Am reinstalat aplicatia si a functionat dupa ce am schimbat si parola contului.
Alte răspunsuri
@Teop2, bun venit în Comunitate!
Folosești ultima versiune a aplicației? Ai încercat o dezinstalare/ reinstalare?
Ne-ar ajuta o captură de ecran din aplicație, dacă poți atașa.
Buna! Multumesc pentru raspuns, intre timp am rezolvat. Am reinstalat aplicatia si a functionat dupa ce am schimbat si parola contului.
@Teop2, ne bucurăm. Vom marca noi răspunsul tău ca soluție. Te mai așteptăm în Comunitate.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.