Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Ne pare rău, dar nu am reușit să încărcăm produsul dorit.

Ne pare rău, dar nu am reușit să încărcăm produsul dorit.

Vouă vi se încarcă magazinul online Orange sau doar eu am ghinion?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@DanielaH, Chrome versiunea desktop versiunea la zi și orice produs aș încerca să văd... pagină de produs, nu categorie sau brand... îmi afișează mesajul respectiv și poza atașată inițial.

Uite de exemplu la https://www.orange.ro/magazin-online/Huawei-Nova-9-Dual-S... primesc ce se vede în captură. Și așa se vede pentru orice produs...

Cel mai probabil incerci sa deschizi paginile produselor iPhone 13 Pro si Pro Max (din bookmark-uri) primesti eroarea asta, din ce mi-am dat seama a fost scos redirectul spre varianta veche a magazinului online. Daca deschizi din alt browser o sa functioneze redirectarea, cel putin la mine asa e.

@sorin.popescu nici pe departe... am intrat pe orange.ro, am dat click pe banner-ul cu Huawei Nova 9 și eroare... am intrat separat în magazin... am selectat la filtre Huawei, se văd toate telefoanele Huawei dar când dau click pe un telefon apare acea eroare.

Am testat aleator cu diverse telefoane, toate duc spre aceeași pagină... și treaba cu schimbă browserul nu-i o treabă frumoasă... un site trebuie să funcționeze OK pe toate browserele... chiar și pe abandonatul Internet Explorer.

si eu am aceeasi eroare. inainte blamam vodafone pt interfata greoaie si invechita a site-ului sau a aplicatiei de mobil si laudam orange.. acum se inverseaza situatia:))

Colegii noștri au testat și ei acum de pe Chrome pentru mai multe modele de telefoane, inclusiv Huawei Nova 9, și nu au primit acel mesaj de eroare. Recomandarea lor este să ștergeți cookies, cache și istoricul browserului și să reîncercați. Mulțumim.

@DanielaH colegii dumneavoastră vorbesc la modul general dar nu orice se poate rezolva cu ceea ce spuneți... eu în locul lor m-aș uita peste log-uri și aș încerca să identific ce a generat aceasta la un moment dat pe partea utilizatorului final pentru că a mai fost cineva pe aici fix cu aceeași problemă.

Momentan văd că și-a revenit dar aceasta nu înseamnă că problema a dispărut... cel mai probabil am nimerit la momentul nepotrivit în magazinul online și eroarea s-a memorat în cache pe servere.

Cel mai probabil a fost o problema temporara. Am incercat si eu mai devreme (da, stiu, e deja tarziu). Si, cu toate ca la mine toate par sa dea eroare, de data asta nu am avut norocul asta. :)) Deci da, cel mai probabil a fost o treaba temporara.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!