Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Chat Orange Money indisponibil, deși nu are erori?!..

Salut!
Desi nu am niciun "hopa, avem o eroare" si, astăzi, s-au făcut, într-adevăr, niște operațiuni prin POS, cu cardul fizic, în contul meu OM apare doar soldul, fara sa ma anunțe în vreun fel, fara sa vad ce operațiuni s-au făcut, ultima care se vede fiind cea de sâmbătă, fara posibilitatea de a intreba un consultant, deoarece serviciul de messenger apare ca este "in curs de conectare"..
Mai intampina cineva aceasta situație?
Mulțumesc!

P.S. Captura este de la o discutie veche.. am atasat-o doar pentru a exemplifica situatia de a nu putea discuta cu un consultant.. :)

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Jay, mulțumim pentru sesizare. Colegii noștri cunosc această situație și fac toate demersurile necesare pentru remediarea în cel mai scurt timp. Mulțumim pentru înțelegere.

Stai liniștită... eu într-o zi timp de aproape 12 ore am făcut plăți fără număr-fără număr de pe cardul Orange și nu-mi mai scădea soldul iar la final am transferat soldul pe alt card... și surpriză: banii au fost transferați pe cardul respectiv, de la altă bancă și aș fi putut să-i folosesc liniștit. Dar ca un băiat bun ce sunt i-am transferat înapoi pe Orange Money și a doua zi soldul se afișa normal dar culmea este că apăreau și cele 2 tranzacții reprezentând transferuri dinspre / înspre Orange Money. Precizez că nu am cheltuit mai mult decât aveam în cont dar totuși acel transfer nu trebuia să fie acceptat.

La mine e totul în regula. Aseară am primit mesaj direct în aplicație, când făceam o plata, ca exista ceva probleme, dar pana acum nu am găsit nimic.

De curiozitate.. voi ati putea scrie un mesaj dacă ați avea o problema?
Ca eu, indiferent ca apăs stanga sau dreapta, nu pot scrie, imi afișează același lucru.. adica fix ce am postat deja.. "scrie-ne aici" doar ca nu poți..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Salutare!
La mine spune că este în curs de conectare. Sincer, nici n-am apelat niciodată la acest serviciu, ci doar am sunat la 300, atunci când am întâmpinat probleme.

Salut!
Situația este în continuare în atenția colegilor noștri. Vom reveni când vom avea confirmarea că s-a remediat. Mulțumim încă o dată pentru înțelegere.

Noutăți!.. Ca sa nu deschid un topic nou voi scrie aici..
În continuare nu se poate contacta serviciul de messenger Orange Money, nu știu dacă inca se lucreaza la remediere sau se dorește renunțarea la el (messenger), insa, stiu ca îmi spune, în aplicație, sa cer un card de debit.. hmm.. pai, am.. are si ceva bănuți pe el.. daca merg sa fac plăti la un comerciant, ii pot folosi, sau ma fac de ras?? Dacă vreau sa fac o plata online, merge, sau ma fac de ras??..
Nu stiu daca ii pot folosi, dar știu ca nu pot face setări ale limitelor, daca as avea nevoie..
Eu nu țin neapărat sa existe un messenger, cu o singură condiție.. sa fie perfect funcțională aplicația.. ceea ce nu prea e cazul.. :)
E prima data cand imi spune sa solicit card, insa, cardul a disparut de mai multe ori pana acum, doar ca nu mi-a mai spus sa cer altul..
Ceva sfaturi? Stie cineva daca se pot face plati in conditiile astea? Cardul fizic nu este la mine, eu folosesc Orange Pay..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

@jay... merci că ne-ai atenționat... oricum n-ar fi prima oară când ne facem de rușine... noroc că eu am card principal de plată în Google Pay pe cel de la CURVE prin care gestionez alte carduri... și dacă cel de la Orange eșuează, trece automat la Revolut fără să mă fac de rușine. O chestie faină...

@Jay, din păcate, există în continuare disfuncționalități la chat-ul Orange Money. Vom anunța aici când vom avea confirmarea că s-au remediat. Mulțumim încă o dată pentru înțelegere.

Din ce observ, aplicația nu mai notifica operațiunile.. nu te mai anunță nici daca ai încasări, nici daca se fac plăti..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Salut tuturor!
Ne bucurăm să vă anunțăm că Chatul Orange Money este din nou funcțional. Trebuie doar să faceți un update la ultima versiune de aplicație pentru a-l accesa.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!