Întrebare cu răspuns(uri)

Pinata Party - AWB Livrare?

Buna,

AM reusit, dupa multe incercari, sa pun mana pe un premiu, dar in afara de email-ul primit marti ca "premium va fi livrat in 1-3 zile lucratoare" nu am mai primit nimic.

Ma asteptam sa ajunga vineri, sincera sa fiu, dar nu am primit niciun AWB, tracking number, vreun detaliu despre curier etc. Mi se pare o lipsa de transparenta.

Vreau sa stiu in ce stadiu e livrarea premiului, daca o sa il primesc vreodata sau nu :)
Multumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Colegii ne-au confirmat că, într-adevăr, unele premii de săptămâna trecută au fost procesate cu o mică întârziere și nu a fost respectat termenul 1-3 zile pentru toate livrările. Ne cerem scuze pentru inconvenientul apărut.
Vor fi expediate astăzi prin curier rapid și veți primi notificare, cel mai probabil în cursul zilei de mâine.
Mulțumim pentru înțelegere.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (3)

75%

3 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

75% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 2

Orange nici la comenzile din magazinul online nu furnizează AWB sau PIN-ul pe care-l cere curierul... stai și te crucești... noroc că am un curier de nota 10 în zonă și îmi cere doar CI din când în când așa doar ca să nu zică că n-a verificat cine ridică comanda.

@AnaMaria09, bun venit în Comunitate!
Premiile se livrează în general vineri sau luni.
Poți atașa, te rog, o captură de ecran cu e-mailul primit marți? Mulțumim.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Mulțumesc mult! Întreb colegii și revin.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Felicitari pentru premiu! In caz ca mai sunt sceptici, asta ar trebui sa ajute. Inca sunt foarte curios cum de ti-a mers sa revendici premiul fara sa-ti dea eroare, dar ce sa zic, bine ca ai reusit. :))
Felicitari inca o data. Sa te bucuri de premiu (sper sa si ajunga).

AnaMaria: Produsele nu vin din partea Orange. Orange e firmă de servicii telecom. Acea trotinetă va fi trimisă de o terță parte, care fie nu a primit comanda de la Orange cu datele tale, fie nu o are pe stoc. Din acest motiv nu ai primit email cu AWB-ul aferent. Nu prea ai ce face, pentru că dureazăăăăă. AWB-ul eventual îl vei primi cu o zi înainte, nu cu 3, nu cu 5....doar formal ca să știi că trebuie să primești pachetul, nu pentru a-i urmări traseul. Iar actualizarea lui va fi cam din depozit București... direct acasă la tine. Deci nu ajută cu nimic.

@arsradu saptamana anterioara primisem si eu eroarea clasica, dar saptamana trecuta am reusit exact la fix sa apas suficient de repede :D mai mai sa scap telefonu; :))

@Flo
1. Premiul este pus la bataie de catre Orange (firma de servicii telecom). Cum achizitioneaza ei produsele/premiile e problema lor, nu a mea. Cum comunica ei cu "terta parte" iar nu e treaba mea.
2. Daca dureaza 3-5-7 zile sa ajunga premiul la castigator, trebuie mentionat lucrul asta in emailul trimis de ei (daca te uiti la screenshot-ul meu, scrie negru pe alb ca va fi livrat in 1-3 zile lucratoare - presupun ca de cand am castigat trotineta- deci trebuia sa ajunga vineri, sau astazi in cel mai tarziu caz)
3. Asta cu nu au pe stoc nu ar trebui sa se aplice. Premiile puse la bataie TREBUIE sa fie in stoc in momentul in care pornesti un concurs de genu (nu e masina sa trebuiasca sa o construiasca acu). Daca nu sunt pe stoc, trebuie si asta mentionat in email/sms/mesaje cu fum.
4. AWB-ul nu e neaparat doar pentru tracking (desi pentru asta am fi avut nevoie de orice fel de informatie legata de premii), ci si ca sa asiguri omul ca intradevar produsul este in drum spre el (fie ca e in depozit, la cuca macaii sau blocat in intersectie la Victoriei), nu doar ca dovada ca se poate intr-adevar castiga ceva la Pinata Party.

Colegii ne-au confirmat că, într-adevăr, unele premii de săptămâna trecută au fost procesate cu o mică întârziere și nu a fost respectat termenul 1-3 zile pentru toate livrările. Ne cerem scuze pentru inconvenientul apărut.
Vor fi expediate astăzi prin curier rapid și veți primi notificare, cel mai probabil în cursul zilei de mâine.
Mulțumim pentru înțelegere.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@AnaMaria:
1 si 2 si 3 si 4: Bine-ai venit în Paradis (că uitasem să-ți spun în primul mesaj). Eu am înțeles perfect ce ai nevoie, însă universul nu se mișcă întotdeauna cum vrem noi, clienții. Așadar, fie înțelegi cum se-nvârte ”pinata”, fie alegi să numeri zilele (sau poate minutele, ca să nu plictisești). Abia apoi va fi rezolvată problema. Sau dacă nu.... ghinion.
BTW: Întreabă-l pe @arsradu ce de ”experiențe” are cu Pinata.... și nu numai el.

Va felicit! Dumneavoastra cum ati reusit sa “puneți mana pe un premiu”? Va rog sa ma ajutați cu un raspuns , si de ce ce stocul apare epuizat la articolele ce pot fi acumulate cu puncte ( premiile) . Pt produsele ce trebuiau sa fie afișate in data de 26.10.21 ex JBL Flip 5 la ora 00:00 afișa acelas mesaj “stoc epuizat”. Si la 00:01 aceeasi problema

@Wolfy: Cum scria si @Razvan, regulamentul prevede afișarea promoțiilor din săptămâna 26 oct - 2 nov .... la ora 14:00. ”Succesuri” la refresh and select.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!