anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pinata Party - AWB Livrare?

AnaMaria09
Junior
Buna,
AM reusit, dupa multe incercari, sa pun mana pe un premiu, dar in afara de email-ul primit marti ca "premium va fi livrat in 1-3 zile lucratoare" nu am mai primit nimic.
Ma asteptam sa ajunga vineri, sincera sa fiu, dar nu am primit niciun AWB, tracking number, vreun detaliu despre curier etc. Mi se pare o lipsa de transparenta.
Vreau sa stiu in ce stadiu e livrarea premiului, daca o sa il primesc vreodata sau nu 🙂
Multumesc
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Colegii ne-au confirmat că, într-adevăr, unele premii de săptămâna trecută au fost procesate cu o mică întârziere și nu a fost respectat termenul 1-3 zile pentru toate livrările. Ne cerem scuze pentru inconvenientul apărut. Vor fi expediate astăzi prin curier rapid și veți primi notificare, cel mai probabil în cursul zilei de mâine. Mulțumim pentru înțelegere.

Vizualizare soluţie în postul original

22 Răspunsuri 22

Neaplicabil
Orange nici la comenzile din magazinul online nu furnizează AWB sau PIN-ul pe care-l cere curierul... stai și te crucești... noroc că am un curier de nota 10 în zonă și îmi cere doar CI din când în când așa doar ca să nu zică că n-a verificat cine ridică comanda.

DanielaH
Moderator
@AnaMaria09, bun venit în Comunitate! Premiile se livrează în general vineri sau luni. Poți atașa, te rog, o captură de ecran cu e-mailul primit marți? Mulțumim.

AnaMaria09
Junior
Buna, Atasat screenshot-ul. Multumesc

DanielaH
Moderator
Mulțumesc mult! Întreb colegii și revin.

AnaMaria09
Junior
Multumesc. Orice raspuns e mai bun decat niciun raspuns 🙂

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Felicitari pentru premiu! In caz ca mai sunt sceptici, asta ar trebui sa ajute. Inca sunt foarte curios cum de ti-a mers sa revendici premiul fara sa-ti dea eroare, dar ce sa zic, bine ca ai reusit. :)) Felicitari inca o data. Sa te bucuri de premiu (sper sa si ajunga).
Client Orange

FLo1
#StarMember
AnaMaria: Produsele nu vin din partea Orange. Orange e firmă de servicii telecom. Acea trotinetă va fi trimisă de o terță parte, care fie nu a primit comanda de la Orange cu datele tale, fie nu o are pe stoc. Din acest motiv nu ai primit email cu AWB-ul aferent. Nu prea ai ce face, pentru că dureazăăăăă. AWB-ul eventual îl vei primi cu o zi înainte, nu cu 3, nu cu 5....doar formal ca să știi că trebuie să primești pachetul, nu pentru a-i urmări traseul. Iar actualizarea lui va fi cam din depozit București... direct acasă la tine. Deci nu ajută cu nimic.

AnaMaria09
Junior
@arsradu saptamana anterioara primisem si eu eroarea clasica, dar saptamana trecuta am reusit exact la fix sa apas suficient de repede 😄 mai mai sa scap telefonu; :))

AnaMaria09
Junior
@Flo 1. Premiul este pus la bataie de catre Orange (firma de servicii telecom). Cum achizitioneaza ei produsele/premiile e problema lor, nu a mea. Cum comunica ei cu "terta parte" iar nu e treaba mea. 2. Daca dureaza 3-5-7 zile sa ajunga premiul la castigator, trebuie mentionat lucrul asta in emailul trimis de ei (daca te uiti la screenshot-ul meu, scrie negru pe alb ca va fi livrat in 1-3 zile lucratoare - presupun ca de cand am castigat trotineta- deci trebuia sa ajunga vineri, sau astazi in cel mai tarziu caz) 3. Asta cu nu au pe stoc nu ar trebui sa se aplice. Premiile puse la bataie TREBUIE sa fie in stoc in momentul in care pornesti un concurs de genu (nu e masina sa trebuiasca sa o construiasca acu). Daca nu sunt pe stoc, trebuie si asta mentionat in email/sms/mesaje cu fum. 4. AWB-ul nu e neaparat doar pentru tracking (desi pentru asta am fi avut nevoie de orice fel de informatie legata de premii), ci si ca sa asiguri omul ca intradevar produsul este in drum spre el (fie ca e in depozit, la cuca macaii sau blocat in intersectie la Victoriei), nu doar ca dovada ca se poate intr-adevar castiga ceva la Pinata Party.

DanielaH
Moderator
Colegii ne-au confirmat că, într-adevăr, unele premii de săptămâna trecută au fost procesate cu o mică întârziere și nu a fost respectat termenul 1-3 zile pentru toate livrările. Ne cerem scuze pentru inconvenientul apărut. Vor fi expediate astăzi prin curier rapid și veți primi notificare, cel mai probabil în cursul zilei de mâine. Mulțumim pentru înțelegere.

FLo1
#StarMember
@AnaMaria: 1 si 2 si 3 si 4: Bine-ai venit în Paradis (că uitasem să-ți spun în primul mesaj). Eu am înțeles perfect ce ai nevoie, însă universul nu se mișcă întotdeauna cum vrem noi, clienții. Așadar, fie înțelegi cum se-nvârte ”pinata”, fie alegi să numeri zilele (sau poate minutele, ca să nu plictisești). Abia apoi va fi rezolvată problema. Sau dacă nu.... ghinion. BTW: Întreabă-l pe @arsradu ce de ”experiențe” are cu Pinata.... și nu numai el.

AnaMaria09
Junior
Multumesc Daniela. Astept mesaj/apel de la curier. @Flo ce pot sa zic, aveam sperante mai mari.

Wolfy
Junior
Va felicit! Dumneavoastra cum ati reusit sa “puneți mana pe un premiu”? Va rog sa ma ajutați cu un raspuns , si de ce ce stocul apare epuizat la articolele ce pot fi acumulate cu puncte ( premiile) . Pt produsele ce trebuiau sa fie afișate in data de 26.10.21 ex JBL Flip 5 la ora 00:00 afișa acelas mesaj “stoc epuizat”. Si la 00:01 aceeasi problema

Razvan
#StarMember
Azi la ora 14 sa fi pe fază.