Întrebare cu răspuns(uri)

Reîncărcare de pe abonament eșuată

Am câteva zile de când mi am făcut abonamentul și astăzi am încercat să fac o reîncărcare și mi s-a spus că reîncărcarea este eșuată... De ce? Nu am voie să fac reîncărcări un anumit timp de când mi am făcut abonamentul? Sau care e problema?
Mulțumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Bună! Nu știu exact la ce fel de reîncărcare faci referire, dar bănuiesc că te referi la prepay.
Ai detalii despre aceste lucruri aici:

https://www.orange.ro/help/cum-rencarc-o-cartel-prepay-de...

Din câte se observă, trebuie să ai minim 3 luni de la activarea abonamentului.
Din păcate, așa stau lucrurile.
Baftă!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Bună! Nu știu exact la ce fel de reîncărcare faci referire, dar bănuiesc că te referi la prepay.
Ai detalii despre aceste lucruri aici:

https://www.orange.ro/help/cum-rencarc-o-cartel-prepay-de...

Din câte se observă, trebuie să ai minim 3 luni de la activarea abonamentului.
Din păcate, așa stau lucrurile.
Baftă!

@GTZ, bun venit în Comunitate!
Ne spui, te rog, ce se întâmplă? Primești vreun mesaj de eroare? De pe web (desktop/ laptop) funcționează?

Online merge (web: desktop/laptop/phone, whatever...)
In aplicatia Orange pe telefon Android da eroare dupa toti pasii de incarcare parcursi (testat astazi, again same error). Pe iOS nu stiu. Nu am timp sa va fac qc ... fix your s*it ca dureaza de prea multe luni chestia asta si oamenii devin frustrati.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!