Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Plan YOXO suspendat, nu se poate efectua plata

Buna, cardul meu bancar a expirat, asa ca plata nu a putut fi efectuata, numarul intrand in perioada de 48h de gratie. Am schimbat cardul in aplicatie, acel 1 leu de verificare a fost retras si inapoiat, totul bun.

Acum nu pot efectua plata facturii restante pentru ca in sectia de "facturi" nu imi apare factura respectiva. Planul meu este acum suspendat, dupa expirarea perioadei de gratie. Nu s-a efectuat o noua tentativa de plata automata. Am contactat seriviciul clienti prin aplicatie, cum deschid optiunea apare notificarea "Din cauza numarului mare de solicitari raspunsul va veni in maxim 72 de ore". Mi s-ar parea normal ca perioada de gratie sa fie prelungita daca raspunsul are atata intarziere. Asta ca persoana de la serviciu clienti sa imi spuna dupa doua zile ca lor le apare ca plata a fost efectuata si totul e in regula. Dupa raspunsul meu, am fost informata ca de fapt factura pe luna octombrie nu s-a emis din cauza unei probleme tehnice, ca se lucreaza la remediere, dar ca nu exista un timp estimativ de rezolvare. Si eu ce ar trebui sa fac acum? Inapoi la cartela si credit presupun.....

cmir
cmir

cmir

User level
Nivel
0
13 / 100
puncte
Custom field 2
cmir
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@cmir, îmi pare foarte rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Știm că este o problemă în momentul de față care afectrează o parte din clienții Yoxo, iar colegii noștri depun toate eforturile să o remedieze cât mai rapid.
Ne cerem scuze și mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Au trecut 4 zile de la postare, nu s-a rezolvat inca problema. Am incercat sa inchid abonamentul, doar "Poti inchide oricand doresti, de maxim 3 ori pe an" - asa zic toate reclamele. Cand selectez "inchide abonament" din aplicatie, imi apare notificarea ca "Nu poate fi anulat abonamentul momentan". De atata timp stau fara minute si internet. Nu pot activa o optiune Orange prepay din moment ce inca am un contract activ semnat prin yoxo. Serviciul clienti are delay de 72 de ore, pentru ca sunt multe solicitari (de ce nu anagajti mai mult personal?).

cmir
cmir

cmir

User level
Nivel
0
13 / 100
puncte
Custom field 2
cmir

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!