Întrebare cu răspuns(uri)

Cum pot activa un abonament yoxo dacă nu mai am modalitatea de scanare a buletinului?

Cum pot activa un abonament yoxo dacă nu mai am modalitatea de scanare a buletinului? multumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Liviu1686, în această situatie va trebui să iei legătura cu colegii noștri pentru resetarea limitei de 20 de încercări. Accesează secțiunea Messenger din meniul aplicației și adresează acolo această solicitare.
Să ne spui dacă ai reușit și rezolvat.
@arsradu, mulțumim pentru recomandările oferite pentru o scanare cât mai eficientă!

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Liviu1686, bun venit în Comunitate!
De ce nu funcționează scanarea? Ai încercat o reinstalare a aplicației?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Scrie asa,,,, uff a intervenit o eroare nu putem recunoaște cartea de identitate,, iar problema acum e ca am epuizat cele 20 de încercări. Și nu mai îmi da altele

Inseamna ca fie e o problema cu cartea de identitate (sunt sterse sau neclare unele dintre informatii), fie camera are amprente sau ceva si din cauza asta nu poate s-o "citeasca" cum trebuie, fie, daca iti bate lumina in ea, din cauza ca e lucioasa, asta poate cauza probleme de scanare. Indicat ar fi sa ai lumina naturala daca se poate si sa nu se reflecte lumina in ea. Am avut si eu probleme cu alte ocazii cu metoda asta de "scanare".

Dar da...acum deja problema e ca nu mai ai posibilitatea sa incerci. Si sincer nici eu nu stiu cum se poate reseta chestia asta... Daca cu reinstalarea aplicatiei nu merge, chiar nu stiu cum altfel ai putea sa faci. Poate te poate ajuta cineva de la Relatii Clienti, sau de la Tehnic cu problema asta.

@Liviu1686, în această situatie va trebui să iei legătura cu colegii noștri pentru resetarea limitei de 20 de încercări. Accesează secțiunea Messenger din meniul aplicației și adresează acolo această solicitare.
Să ne spui dacă ai reușit și rezolvat.
@arsradu, mulțumim pentru recomandările oferite pentru o scanare cât mai eficientă!

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!