anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot activa un abonament yoxo dacă nu mai am modalitatea de scanare a buletinului?

Liviu1686
Junior
Cum pot activa un abonament yoxo dacă nu mai am modalitatea de scanare a buletinului? multumesc
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@Liviu1686, în această situatie va trebui să iei legătura cu colegii noștri pentru resetarea limitei de 20 de încercări. Accesează secțiunea Messenger din meniul aplicației și adresează acolo această solicitare. Să ne spui dacă ai reușit și rezolvat. @arsradu, mulțumim pentru recomandările oferite pentru o scanare cât mai eficientă!

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

Neaplicabil
îi faci o poză

Liviu1686
Junior
Nu am varianta de poza trebuie sa scanez în aplicația yoxo și nu îmi accepta scan ul iar acum am consumat cele 20 de incercari

DanielaH
Moderator
@Liviu1686, bun venit în Comunitate! De ce nu funcționează scanarea? Ai încercat o reinstalare a aplicației?

Liviu1686
Junior
Da am încercat

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Daca iti da o eroare la scanare, ar fi foarte util sa stim care e acea eroare.
Client Orange

Liviu1686
Junior
Scrie asa,,,, uff a intervenit o eroare nu putem recunoaște cartea de identitate,, iar problema acum e ca am epuizat cele 20 de încercări. Și nu mai îmi da altele

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Inseamna ca fie e o problema cu cartea de identitate (sunt sterse sau neclare unele dintre informatii), fie camera are amprente sau ceva si din cauza asta nu poate s-o "citeasca" cum trebuie, fie, daca iti bate lumina in ea, din cauza ca e lucioasa, asta poate cauza probleme de scanare. Indicat ar fi sa ai lumina naturala daca se poate si sa nu se reflecte lumina in ea. Am avut si eu probleme cu alte ocazii cu metoda asta de "scanare". Dar da...acum deja problema e ca nu mai ai posibilitatea sa incerci. Si sincer nici eu nu stiu cum se poate reseta chestia asta... Daca cu reinstalarea aplicatiei nu merge, chiar nu stiu cum altfel ai putea sa faci. Poate te poate ajuta cineva de la Relatii Clienti, sau de la Tehnic cu problema asta.
Client Orange

DanielaH
Moderator
@Liviu1686, în această situatie va trebui să iei legătura cu colegii noștri pentru resetarea limitei de 20 de încercări. Accesează secțiunea Messenger din meniul aplicației și adresează acolo această solicitare. Să ne spui dacă ai reușit și rezolvat. @arsradu, mulțumim pentru recomandările oferite pentru o scanare cât mai eficientă!

Am aceasi problema, am reinstalat aplicatia , tot nu va merge.  

sunteti penibili faceti reclama mincinoasa !! 

AndreRMS
Începător

Buna ziua, am aceiași problema încercând sa fac abonament Yoxo , buletinul este de tip vechi și normal ca nu preia detaliile la o scanare. Cum ma pot inregistra cu un buletin vechi de tip carnetel? Nu s a gândit nimeni la aceasta opțiune?

De tip vechi, adică este tip carnețel 

Yoxo a fost gandit (si implementat) pentru tineret, in speta a fost luat ca etalon Cartea de Identitate actuala (momentan, cei care au CI cu chip nu isi pot face inca abonamente Yoxo intrucat formatul nu este implementat).

Cu titlu de gluma (pana va fi implementat si formatul de buletin vechi cu "frunze"): va trebui sa asteptati sa schimbati buletinul.

Nu exista un workaround pentru CI cu cip? Daca poza nu e salvata si folosita si doar informatiile de pe buletin sunt citite atunci ma gandesc ca poate merge sa photoshopezi informatiile de pe buletinul asta cu CIP in format de buletin vechi

Cand faci poza, aplicatia are deja implementat forma (dreptunghiular) si formatul (unde sunt situate CNP, Nume, Prenume, Domiciliu, etc), ceea ce difera de noile buletine (lipsa domiciliu, de exemplu). Nu as recomanda modificarea (prin editare fotografica). Se numeste fals si uz de fals (nu mai zic de faptul ca CI cu cip nu are aceeasi codificatie cu CI curente).

Probabil se are in vedere o actualizare, dar va fi nevoie de un document de proba si, probabil, se va face mai intai intern (in cadrul Yoxo) si dupa se va incepe si cu clientii.