Întrebare fară răspuns

Cum recuperez creditul de pe o cartelă nevalidă reîncărcată?

Am reîncărcat o cartelă nevalidă, se mai poate reactiva acelasi nr sau trebuie sa cumpăr altă cartelă?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Lucifotograf, bun venit in Comunitate!!!
Daca reincarcarea e facuta de maxim 24 de ore, pe factura unui abonament sau dintr-un magazin Orange, se poate recupera suma. Daca ai platit cu cardul, din pacate, nu mai poti recupera banii.

@lucifotograf, ce înseamnă "cartelă nevalidă"?
Dacă încerci să reîncarci din My Orange un număr care nu este PrePay, este inexistent sau ieșit din perioada de grație, primești un mesaj de eroare cu "Numarul de telefon nu este de tip PrePay sau abonament reincarcabil" și reîncărcarea nu este posibilă.
Prin ce metodă ai făcut reîncărcarea?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

" primești un mesaj de eroare cu "Numarul de telefon nu este de tip PrePay sau abonament reincarcabil" și reîncărcarea nu este posibilă. "

Nu am primit așa mesaj, doar mulțumim pt reîncărcare..

@lucifotograf, înseamnă că numărul pe care l-ai reîncărcat este un număr valid. Când spui "cartelă nevalidă" te referi la SIM-ul propriu-zis? Este pierdut sau deteriorat? Revino, te rog, cu mai multe detalii ca să te putem ajuta.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Nu, nu e pierdut, e în telefon, dar a stat prea mult închis..1 an cred. Dar totuși, de ce am putut încărca așa un număr? Poate e alocat altcuiva acum și i-am băgat lui banii..O să-l sun mîine să văd (de curios). Oricum, mersi de răspunsuri.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!