Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Yoxo numar suspendat, eroare la plata

Numarul este suspendat pentru neplata, iar cand vreau sa platesc factura imi apare mesajul ca am toate facturile achitate. Avand in vedere ca numarul este folosit de un bolnav de Covid izolat acasa si pentru care este singura modalitate de a da de cineva, problema este foarte grava!!! Aveti o mizerie de aplicatie si a fost cea mai proasta decizie ever cand am recomandat-o. Sa va fie rusine ca scoateti asa ceva pe piata fara sa o testati suficient si va bateti joc de timpul si nervii nostri!!!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Cristi13, îmi pare foarte rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Știm că este o problemă în momentul de față care afectrează o parte din clienții Yoxo, iar colegii noștri depun toate eforturile să o remedieze cât mai rapid.
Ne cerem scuze și mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Cristi13, îmi pare foarte rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Știm că este o problemă în momentul de față care afectrează o parte din clienții Yoxo, iar colegii noștri depun toate eforturile să o remedieze cât mai rapid.
Ne cerem scuze și mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!