Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Numarul este suspendat pentru neplata, iar cand vreau sa platesc factura imi apare mesajul ca am toate facturile achitate. Avand in vedere ca numarul este folosit de un bolnav de Covid izolat acasa si pentru care este singura modalitate de a da de cineva, problema este foarte grava!!! Aveti o mizerie de aplicatie si a fost cea mai proasta decizie ever cand am recomandat-o. Sa va fie rusine ca scoateti asa ceva pe piata fara sa o testati suficient si va bateti joc de timpul si nervii nostri!!!
@Cristi13, îmi pare foarte rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Știm că este o problemă în momentul de față care afectrează o parte din clienții Yoxo, iar colegii noștri depun toate eforturile să o remedieze cât mai rapid.
Ne cerem scuze și mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
Alte răspunsuri
@Cristi13, îmi pare foarte rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Știm că este o problemă în momentul de față care afectrează o parte din clienții Yoxo, iar colegii noștri depun toate eforturile să o remedieze cât mai rapid.
Ne cerem scuze și mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
Multumesc frumos, Daniela, pentru intreaga implicare! Numarul este complet functional acum.
Multa sanatate, tuturor!
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.